پنج ضروری یوگایی مراسم برای پیگیری

1. شروع روز با چند دور از شعار مراقبه به عنوان به زودی به عنوان شما را از خواب بیدار. سعی کنید 11 تکرار از Gayatri mantra برای وضوح ذهنی یا 11 دور از ماها Mrityunjaya سرود برای شفا.

2. اگر شما تمرین جال neti نگه داشتن این اشاره گر در نظر داشته باشید:

– آب باید به عنوان طعم شور اشک های خود را به عنوان

– باید آن را به عنوان گرم به عنوان بدن خود را

– آن را باید جریان پایین سمت گونه خود را اما جریان از سوراخ بینی مستقیم به عنوان به عنوان یک موضوع

– پس از پایان neti, زور بازدم از هر سوراخ بینی با کج کردن سر به یک سمت به اطمینان حاصل شود که همه آب است

3. تمرین 20 دقیقه از سوراخ بینی متناوب تنفس برای افزایش ایمنی در سم زدایی بدن و ایجاد ثبات در ذهن است.

4. اساسی آسانا تمرین در صبح:

– شروع با 10 دور از tadasanaکه در آن شما بلند خود را به انگشتان پا, بلند کردن سلاح های خود را و سپس آنها را پایین آورد.

– 10 دور در هر کدام (در هر دو طرف) از طرف خم

– 10 دور از تاب (کتی chakrasana) در حالی که ایستاده

– پنج تا هفت دور از Surya namaskar

– با پایان shavasana

5. در شب, مرکز ذهن خود را با trataka. در یک اتاق تاریک خیره به شعله شمع تا چشم خود را پر کنید تا با اشک. سپس چشمان خود را ببندید و سعی کنید برای ایجاد ثبات در تصویر شعله در یک مکان. تمرین سه دور از این. آن را 10-12 دقیقه است.

Follow us on Instagram @thehinduweekend برای جلسات بیشتر بر سلامتی به عنوان بخشی از ما #LockdownWithWeekend سری.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>