خوب تجربه ناهار خوری خود را با تغییر پست COVID-19 مستند, احساس رستوران

ناهارخوری زیبا, تجارب هرگز خواهد بود که دوباره همان احساس رستوران که باور مردم خواهد شد بیشتر علاقه مند به غذای آماده و سفارش آنلاین پس از مستند برداشته شده است.

رستوران ها در شهرستان ها به دنبال بریده بریده در خانه ناهار خوری ظرفیت 40 درصد برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به دنبال دارد و همچنین سطح شیب دار تا زیرساخت های فناوری خود را برای رسیدگی بیشتر سفارشات آنلاین.

Nitin Kothari صاحب یاد پیتر گربه و Mocambo در کلکته گفت PTI که صندلی ظرفیت ها کاهش خواهد یافت تا 40 درصد در رستوران خود را به اطمینان حاصل شود فضای کافی بین کاربران.

“ما پیش بینی وجود خواهد داشت کمتر بلند را در منطقه ناهار خوری به عنوان مردم خواهد شد بیشتر علاقه مند به غذای آماده و اقامت در خارج برای مدت طولانی,” او گفت:.

همه استاندارد اقدامات ایمنی — از نگه داشتن sanitisers به ساخت ماسک اجباری هم برای مشتریان و کارکنان به دنبال خواهد داشت در حالی که باز کردن رسانه ها است.

حاکی از این است که سفارشات آنلاین را به نوبه خود به عنوان یک قشر مهم از عملیات برای هر دو Mocambo و پیتر گربه Kothari گفت: “ما اطمینان را به ما تحویل پسران را به انواع اقدامات احتیاطی و آدرس هر نگرانی از مشتریان ما است.” او گفت: زمان انتظار برای مشتریان به صورت غذای آماده خواهد بود کوتاه و مبهوت به اطمینان حاصل شود که وجود دارد هیچ ازدحام در تحویل شمارنده.

“اما سوال این است که باقی می ماند این است که آیا این عدم قطعیت ادامه خواهد داد. ما امیدواریم که هر چه زودتر این ویروس شکست خورده است و دولت آسانسور این مستند ما می توانیم بازگشت به حالت عادی,” Kothari گفت.

Suresh Poddar وزیر از هتل ها و رستوران ها ” انجمن شرقی هند گفت: رستوران ها دچار ضرر و زیان به لحن هزاران کرور به دلیل مستند و بسیاری از آنها نمی توانند خود را راه اندازی مجدد این رسانه ها با توجه به ضرر و زیان آنها را متحمل شده است.

او گفت: ضرر و زیان نمی تواند بازیافت شود پس از افتتاح رستوران در پست-مستند وضعیت.

از 4500 ثبت رستوران در سراسر کشور قابل ملاحظه تعداد قادر خواهد بود برای شروع دوباره عامل با توجه به درآمد برای یک دوره طولانی و اجاره بالا جلو زدن Poddar گفت.

اما کسانی که قادر خواهد بود به راه اندازی مجدد کسب و کار خود را به کار گیرند با 60 درصد از گنجایش او گفت:.

“مردم ممکن است به همان اندازه علاقه مند به خوردن در تغییر وضعیت آنلاین و تحویل را اشغال خواهد کرد که فضا,” او گفت:.

Shiladitya Chaudhury یک شریک اود 1590 گفت: این اثر از COVID-19 احساس خواهد شد برای مدت زمان طولانی و مردم ترجیح می دهند غذای آماده و آنلاین تحویل از نشستن در رستوران.

“ما باز خواهد شد و ما رسانه ها به عنوان به زودی به عنوان ما به دولت, ترخیص کالا از گمرک. اما سوالی که باقی می ماند این است که” او گفت:.

وی گفت: گنجایش کاهش خواهد یافت و به 60 درصد و به غیر از استفاده از sanitisers توسط کارکنان و مشتریان دست دستمال را دور انداخته خواهد شد پس از استفاده یک نفر و یک کارت منو تمیز خواهد شد با مواد ضد عفونی کننده بلافاصله پس از بررسی توسط مشتری.

“در حالی که ما معمولا نمی تشویق میز رزرو این بار ما خواهد بود با درخواست مشتریان به جمعیت فضا در یک زمان خاص. برای مثال یک گروه درخواست خواهد شد برای آمدن در 7 ساعت دیگر گروه در 8 ساعت. که اجرا اجتماعی فاصله بیشتر به طور موثر” Chaudhury گفت.

کسانی که برای غذای آماده نیز خواسته می شود برای انجام همین کار را با اسلات های مختلف زمان اختصاص داده شده او گفت:.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>