مد سازگار با محیط زیست تعقیب: در صدای مد های اخیر هند گزارش پایداری

هر سال یک محصول جدید از طراحان دست آوردن شناخت در هفته مد. و با گذشت هر سال خود را سازگار با محیط زیست آگاهانه داستان های قوی تر. اما آنها در حال گرفتن آن درست است ؟ تا به حال شده است یک تیره زمین بازی با اعداد برای نشان دادن آگاهی مصرف کننده از آن دشوار است برای ارزیابی اگر مورد علاقه خود را با نام تجاری greenwashing و یا اگر آن را اتخاذ شیوه های پایدار. اما تغییر این است که در اینده نزدیک با صدای مد‘s (TVF) هند گزارش توسعه پایدار. “این است که هند برای اولین بار از مصرف کننده و تولید کننده بررسی پایداری در مد و خرده فروشی” می گوید TVF ویرایشگر Shefalee Vasudev توضیح داد که این گزارش با هدف درک که در آن کشور در صنعت مد می ایستد در پایداری جهانی جنبش است.

پیگیری

منتشر شده در هفته مد Lakme در سازمان ملل متحد در دایره چالش طراحی در هفته گذشته آن را به کنکاش در هند مصرف کننده و روان. از آگاهی در بازیافت, قدیمی, اجاره و فروش مد به تمایل به تغییر و یا به حداقل رساندن مصرف دو بخش بررسی و تحلیل روند از چهار گروه مخاطب شامل 937 بزرگسالان در سراسر دهلی نو و بمبئی و بنگلور, کلکته و احمدآباد. برای بخش دوم از این پژوهش مدیران و/یا پایداری افسران از 17 بالا, هندی, مد و مارک های خرده فروشی مورد مصاحبه قرار گرفتند.

توضیح منطق پشت چیدن 17, Vasudev می گوید: “ما تصمیم گرفتند برای علامت های تجاری که تحت سلطه خرده فروشی سناریو [Aditya Birla مد, خرده فروشی, محدود, شیوه زندگی, لوی]; کسانی که بخشی از SU.RE منشور امضا شده توسط 16 خرده فروشی کاپیتان با IMG تکیه سال گذشته و برچسب که وعده پایداری به عنوان بخشی از خود را با نام تجاری DNA [راهول میشرا péro] در میان عوامل دیگر.”

سبز هوش

در میان بسیاری از یافته های جالب است توجه داشته باشید که 82 درصد از کسانی که در نظر سنجی آگاه بودند که صنعت مد است که در میان ده نفر از همکاران به آلودگی است. “تبدیل یک فرایند آهسته است و زمان طولانی را به قابل مشاهده است. اما زمان آن رسیده است می گوید:” Vasudev اضافه “از هند باور نکردنی به مدل لباس عروس, مد و هفته ارتباطات به خرده فروشی, پوستر پایداری در اشکال مختلف در همه زبان ها باید صحبت کردن در مورد.”

اما تمایل هوش بالا: 49 درصد از پاسخ دهندگان به اتخاذ شیوه های پایدار به خصوص که در آن پارچه تهیه شده از دانه های قهوه و موز و یا خمیر چوب. Vasudev می گوید و این نیز می تواند دلیل این مواد را سریع به یاد بیاورید. “این مطالعه همچنین نشان داد که چگونه 23% نمی خواهید به استفاده از بازیافت لباس [به دلیل ترس از آلرژی پوست و غیره].”

راههای جدید

این مطالعه همچنین می توانید ایجاد فرصت های جدید است. به عنوان مثال این واقعیت است که 4% را انتخاب کنید مبس (مبس) و یا کیسه های از لباس های قدیمی ترجمه می تواند به یک ایده برای یک مقیاس کوچک سبز سازمانی. Vasudev موافقت می کند و نشان می دهد طراحان مد همچنین می توانید ایجاد یک جمعی که به فروش می رساند جدول, صفحه اصلی, آشپزخانه و رختخواب از پارچه و مواد باقی مانده. “این می تواند مارک به عنوان” طراح upcycled و به فروش می رسد. با تاکید بر طراح مراسم عروسی سبک می کرافت چادر و یا محوطه با پارچه مانده [زری, ابریشم] جمع آوری شده از مارک های.”

دور انداخته دکمه های فشرده قلاب و کاکل می گردد به مو لوازم جانبی و یا جواهرات و اشیای قیمتی و “جین شرکت های تولیدی می تواند به کشف ایده های مانند شکل پایدار شلوار جین ائتلاف از هند — که می تواند نگاه به نوآوری های تکنولوژیک: شلوار جین که نمی نیاز به شستشو برای یک ماه توزیع جین از دور انداخته مواد را به ریکشا دستگاه کشش و پناهگاه اردوگاه و شلوار جین و یا لباس برای مدارس دولتی” او آمده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>