مد انقلاب سوال می پرسد #WhatsInMyClothes

به عنوان بخشی از سالانه بزرگداشت انقلاب مد هفته در ماه آوریل این سازمان جهانی است که طرفداران به صورت عادلانه و امن, تمیز, شفاف, صنعت, راه اندازی یک گزارش که جزئیات آن به حاشیه راندن زنان پنبه کشاورزان در هند. با عنوان “برابری جنسیتی و تاثیر آن بر پایداری در کشاورزی پنبه در هند” گزارش مذاکرات “نقش چالش ها و فرصت های جنسیتی در آوردن پایداری به پنبه کشاورزی است.”

زنان کشاورز که 70 درصد از پنبه کشاورزان در هند خود تنها 13 درصد از زمین — بقیه متعلق به مردان می گوید: این گزارش در حال حاضر در دسترس در Fashionrevolution.org. آنها همچنین کسب درآمد از 25 درصد به 50 درصد کمتر از مردان و ادراک در جامعه است که آنها را در ‘سبک’ یا ‘نرمتر کار تنها به دلیل آن را شامل نیست سنگین ابزار و یا تجهیزات حتی اگر این کار بیشتر خرحمالی مستعد و طول می کشد زمان طولانی تر.

Okhai works with women farmers

کار زنان پنبه کشاورزان نیز به ندرت دیده می شود زیرا مردان را در بازار رو به شغل. چرا که بسیاری از زنان هستند اذعان کرد که کشاورزان آنها شمارش تعداد خودکشی کشاورز.

چگونه ما می توانیم کمک

در زوم راه اندازی این گزارش که در زمان یک سال به تحقیق سارا گفته که سیاست های مدیر مد انقلاب گفت: از آن زمان به نگاه در “اساسی تغییرات سیستماتیک” در سه سطح: فرهنگ مد (که هر مصرف کننده می تواند شرکت در) صنعت (شرکت ها و برندها و زنجیره ارزش) سیاست های دولت.

چند راه از افرادی که درگیر در صنعت مد می توانید تغییر واقعیت از زنان پنبه کشاورزان است که به سادگی توسط خواستار صداقت و شفافیت از مارک های خرید تنها زمانی که مورد نیاز و خرید هندی مارک های است که ساخته شده در سنگ بستر پایداری. Okhai مثلا با این نسخهها کار به طور انحصاری با زنان پنبه کشاورزان است. هیچ Nasties است که Fairtrade گواهینامه غیر انتفاعی اجتماعی سازمانی به نام Once Upon a داگ با هدف “دادن زنان پنبه کشاورزان ثانویه درآمد”.

مد انقلاب تاسیس شد حمل سامر و Orsola د کاسترو هر دو حرفه ای در پایدار صنعت مد پس از 2013 رعنا پلازا کارخانه سقوط — در داکا, بنگلادش — که به کشته شدن 1,138 مردم است. ساختمان عرق فروشگاه بزرگ مارک های بین المللی برخی از آنها ادعا کرد که آنها تا به حال هیچ ایده که کار در اینجا بود تغذیه به زنجیره تامین خود را.

Influencer Deena Pinto advocates for #WhoMadeMyClothes and #WhatsInMyClothes

تاثیر گذار دینا پینتو طرفداران #WhoMadeMyClothes و #WhatsInMyClothes | عکس های اعتباری: آرایش ویژه

در این سال حتی به عنوان مد انقلاب راه اندازی سالانه مد شفافیت شاخص سال 2020 سازمان تماس برای مردم بپرسید از مارک ها و یا خودمان: #WhatsInMyClothes. آنها همچنین اجرای یک کمپین به نام #WhoMadeMyClothes? این پرتاب سوالات مانند ” چه کسی رشد پنبه در مد?’; ‘چگونه یک فرد که tills زمین را؟’; ‘چه تاثیر بر یک کشاورز اگر من فروشگاه مد سریع به جای لباسهای ساخته شده از پارچه دست باف?’

ممکن است ما آماده پاسخ به همه این پرسش ها ممکن است کمک به ما اذعان به این مشکل و عمل می کنند. شاید ما تغییر خواهد کرد به پارچه های طبیعی است که احیا کننده به جای کارخانه های تولید تولید انبوه لباس هایی که چوک محیط زیست است. مد پس از آن می تواند حرکت از یک محل امتیاز به یک بخش است که به تولید همبستگی.

ارسال یک عکس از خودتان را با پوشیدن لباس است که شما می توانید ردیابی بازگشت به یک خیاط و یک ویور یک blockprinter با هشتگ #WhatsInMyClothes و #WhoMadeMyClothes در حساب توییتر خود را و برچسب us @THMetroPlus

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>