سرگرمی شرکت با استفاده از چاپ اکوسیستم برای خواستگاری مخاطبان

هند, سرگرمی, شرکت های متعدد از جمله زنجیره های صوتی و تصویری, جریان, سیستم عامل, استودیو فیلم و سرگرمی عمومی تلویزیون کانال هنوز هم بستگی چاپ تبلیغات برای رسیدن به شهرهای کوچک و توده مخاطبان با وجود خدمات دیجیتالی به دست آوردن گسترده ای برسد. تخصیص آنجا که 40 درصد از بودجه تبلیغاتی خود را برای چاپ بسیاری بر این باورند متوسط است که در اینجا به ماندن بگیرید به دلیل محض رسیدن به سراسر جغرافیا و جمعیت شناسی.

سینما نمایشگاه زنجیر سریع در تبلیغات جدید, فیلم, نشان می دهد, زمانبندی و رتبه بندی ستاره اعطا شده به آنها. Video-on-demand سیستم عامل آشکار ترین آینه های رو به رشد رسیدن به هند دیجیتال کاربر پایه نیز استفاده از روش های سنتی چاپ متوسط به اعلام نشان می دهد راه اندازی و اشتراک ارائه می دهد برای فریب مشتریان است. آن را غیر معمول نیست برای دیدن پوستر از Netflix بکشد مقدس, بازی, آمازون نخست ویدئو ساخته شده در بهشتو یا MX Player را ملکه اشغال نیمی از صفحات پیشرو روزنامه. فیلم تولید کنندگان و البته باقی می ماند مشتاق قرار دادن اولین نگاه, پوستر و پس از آن مطلوب بررسی برای پروژه های خود را در جریان اصلی روزنامه ها و مجلات در حالی که به طور کلی کانال های سرگرمی مانند رنگ و ZEE هستند به همان اندازه مشتاق در مورد تبلیغات جدید نشان می دهد هر دو داستانی و غیر داستانی.

“اعتقاد ما بر این روزنامه در عين حال موثر و غیر سرزده جمعی رسانه های بازاریابی خود را به دلیل گسترده رسیدن به سراسر کشور” گفت: Prashan Agarwal, مدیر ارشد اجرایی (CEO) از خدمات جریان موسیقی Gaana.

“رسانه های دیجیتال اکوسیستم امروز آب گرفتگی شده است با نام تجاری پیام قریب به اتفاق مخاطبان و تأثیر پیام احتباس. اما روزنامه ها هنوز هم لذت بردن از وزن احترام در میان مصرف کنندگان و از این رو نام تجاری اطلاعیه در چاپ درایوهای پیام قوی احتباس یکی از معدود رسانه های که در آن کاربران هنوز هم به دنبال تبلیغات خود عبارت” Agarwal گفت.

زمانی که Gaana رسیده بود 100 میلیون کاربر آن را در نگاه روزنامه ها به عنوان اصلی تبلیغات رسانه برای انتقال پیام و میزبانی گسترده 44-شهرستان طرح است. دیجیتال تبلیغات هدفمند نسبت به رانندگی محصول مصرف و یا معاملات بر روی یک کاربر را در بخشی اما تبلیغات چاپ آهنگ کل سفر از اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد نام تجاری به رانندگی خرید قصد نتیجه حصول اطمینان تجاری رزونانس سازگاری و دوام Agarwal گفت.

ما اغلب تمایل به غرق فوری برای رسیدن به سیستم عامل های دیجیتال اما روزنامه ها هنوز هم حمل حس موضوعیت و اطلاعات به خصوص در ردیف دو و سه شهر گفت: آنیتا Nayyar, مدیر عامل شرکت Havas, رسانه های هند و جنوب شرقی آسیا.

همان نوع تبلیغاتی اطلاعات باید منتشر برای فیلم که فرماندهی برابر با شور و شوق در سراسر مصرف کننده گروه های سنی در کشور است. مصرف رفتار ممکن است متفاوت حاشیه اما عشق برای فیلم همگن در سراسر هند جمعیت.

“می شود آن را جدید, فیلم, نشان می دهد, زمانبندی و یا راه اندازی یک ملک ما همیشه نگاهی به تبلیغات در روزنامه های پیشرو از جمله کسانی که در زبان های منطقه ای” گفت: آمریتا Ganguly, دانشیار, معاون رئیس جمهور, بازاریابی در کارناوال سینما.

شما می توانید برای رسیدن به جوانان از طریق برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp و یا شبکه های رسانه های اجتماعی مانند Instagram اما روزنامه تنها راه برای رسیدگی به تمام اعضای خانواده به ویژه هنگامی که شما در حال صحبت کردن از ليزينگ خانواده فیلم که به هر حال انجام به خوبی در هند گفت: Ganguly.

“ما نگه داشتن در ذهن است که دوستداران فیلم در هند هنوز به مراجعه فیلم و سرگرمی بخش روزنامه در حالی که ساخت آنها به سینما رفتن تصمیم که باعث می شود محیط منطقی و کارآمد برای ما. رسیدن در لایه-دو لایه-سه بازار همچنین می افزاید: به اثر چاپ” گفت: Saurabh Varma رئیس بازاریابی افسر INOX اوقات فراغت Ltd.

“فیلم تبلیغات اجتناب ناپذیر هستند اما ما با اضافه کردن ارزش به ارتباطات از جمله تفاوت منحصر به فرد است که به INOX. آن را ممکن است یک قطعه از اطلاعات در مورد ویژگی های جدید و یا یک مصرف کننده جدید پیشنهاد یا اعلام جدید مواد غذایی و آشامیدنی (persian) دسته کوچک موسیقی جاز و یا مقدمه ای از فن آوری های جدید. ما همچنین با استفاده از چاپ برای نمایشگاه املاک جدید” Varma گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>