درام در طول COVID-19: چگونه تئاتر رفتن آنلاین

که می خواهید به دست اندرو اسکات با او بی عیب و نقص لهجه انگلیسی و مجسمه به نظر می رسد به عنوان شکسپیر غم انگیز قهرمان ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ انجام آنچه می توان به عنوان یکی از نمادین ترین soliloquies از همه زمان ؟ “می شود و یا نمی شود… این پرسشی است که” این بازیگر آغاز می شود. برای علاقه مندان به تئاتر نشسته بسیاری از مایل دورتر از آن است که اغلب ما به مخاطبان به برادوی و غرب و پایان دادن محصولات و یا کسانی که از تئاتر جهان. اما با COVID-19 pandemic مؤثر فرهنگی مصرف و سهم شهرستان و تا حد زیادی به دنیای دیجیتال فضا پرتاب شده است پیشنهادات و فرصت های چپ و راست و مرکز.

اگر چه هیچ چیز نمی تواند برابر با تجربه ای که برگزار عملکرد بسته بندی شده با صدها نفر در یک سالن به آن ضروری است برای انطباق با شرایط است که ما را احاطه کرده. بازیگران مدیران و تکنسین ها در سراسر جهان است که متوسط رشد تئاتر تصمیم گرفته اند برای این چالش است. این واقعیت است که اجتماعی و تعامل فیزیکی اجزای کلیدی این ژانر است که چه چیزی باعث این به چالش کشیدن. سن IGTV و Facebook live را تغییر فرمت در دسترس نباشد چه بود هنگامی که مورد استفاده برای ارائه دزدکی حرکت کردن ضربه به زندگی از افراد مشهور در حال حاضر تبدیل به یک صحنه جهانی برای اجرای هنرمندان به تهیه کردن به اجتماعی خود فاصله خبره هر شب.

هر چند ما هنوز باید هر چیزی حتی از راه دور به نیویورک-بر اساس 24 ساعت پخش فرمت که در آن خانه نشین فیلمنامه نویسان و کارگردانان سفارش به تدبیر یک بازی شامل خانه نشین بازیگران در طول 24 ساعت — برخی از چنای بر اساس تئاتر علاقه مندان به دیدن این به عنوان یک فرصت به نوبه خود چیزهایی در اطراف. CreaShakti یک گروه که ومیزان بیشتر در تئاتر و آموزش و پرورش شده است ابداع یک راه برای نگه داشتن آن کمی مخاطبان را سرگرم. با کمک از آن در خانه تصویرگر پریسیلا Dillen آن شده است قرار دادن کردن نوار کمیک (یک پنل در روز) در رسانه های اجتماعی خود را دسته با عنوان ماجراهای پندی و Meenakshi.

A panel from The Adventures of Pandi and Meenakshi

“پندی است که یک سگ خیابانی و Meenakshi یک خیابان و به آنها شخصیت از یکی از نمایشنامه است که ما ابداع. ما می خواستم به نگاه در کل مستند تجربه خود را از طریق چشم” Dushayanth Gunasekharan از CreaShakti توضیح می دهد و اضافه میکند: “ما به هر حال صعود نسبت به زمانی که اردوهای تابستانی معمولا گیرد. بنابراین ما نیز برنامه ریزی برای راه اندازی چیزی به نام تاریخ و نمایشنامه نویس باشگاه که در آن کودکان می توانند دسترسی playscripts از برنامه های ما CreaPlay.” در این برنامه محتوای است که در گزینش برای چند سال گذشته کودکان می توانند مشاهده playscripts منتشر شده توسط CreaShakti را انتشارات بال آنها را بخوانید و به تماشای یک videographed اجرای نمایشنامه است. تا زمانی که مستند آرام است CreaPlay رایگان است برای دسترسی به, می افزاید: Dushyanth. وجود بیش از چهار ساعت از محتوا در این برنامه که یک کودک می تواند دسترسی. علاوه بر این, آنها نیز انجام آنلاین نوشتن و نقش های کلاس که 300 کودکان و بزرگسالان در حال حاضر درگیر شدن.

Commenting on the situation of migrant workers

توجه داشته باشید سبکتر در تلاش برای نگه داشتن آن در خانه بازیگران و دیگر علاقه مندان در هماهنگی با این نوع تئاتر Nisha شده است داشتن بازی خواندن جلسات از طریق زوم در هر شب. زمانی که مستند اعلام شد, این گروه شده بود تمرین Girish Karnad را عبور به Talikotaمیله میله برای عملکرد تا پایان ماه آوریل است. “برای ما بزرگترین تغییر این است که ما دیگر قادر به آموزش و یا انجام کارگاه های آموزشی که انتگرال به تئاتر آموزش و پرورش است. بنابراین در حال حاضر ما با هم هر شب به بحث نظارتی و طراحی فنی و نوشتن جنبه ای از بازی است که ما را انتخاب کنید می گوید:” Balakrishnan V تئاتر Nisha.

این نقش در حال بحث هستند از Balakrishnan مجموعه ای از هند و غرب بازی می کند. “نگارش جدید چیزی است که ما در حال تمرکز بر روی در حال حاضر. ما به عنوان خوانده شده نه قسمت میل, لیسانس و غیره و امید به ادامه انجام این جلسات می گوید:” Balakrishnan. وقتی پرسیده شد که اگر تئاتر Nisha نیز علامت آن حضور دیجیتال با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی آنلاین, Balakrishnan می گوید: “من کمی شک و تردید در مورد آن است. در حال حاضر اینترنت است که همراه با بسیاری از گزینه های. علاوه بر این من نمی دانم که چگونه بسیاری از ما در واقع جسارت فراتر از Netflix و خیساندن تا برخی از اپرا و کلاسیک, تئاتر,” او به این نتیجه میرسد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر