برای اولین بار در سال ما شده اند به هم زده تصاویر از کارگران مهاجر در تلاش برای عبور از مرز در داخل کشور ما گرسنه و ناتوان است. شاید به این دلیل است که ما در نهایت به حال زمان به احساس. ما در خانه راحت ما را تجربه کرده اند همدلی برخی از شواهد زیادی شکر و احساس مسئولیت در راه ما تهیه غذا و خوردن. ما در نهایت اندازه گیری زندگی ما در قاشق قهوه — not a bad thing در زمان هایی از این.

“این است که زمان مناسبی برای تأمل در آنچه ما در حال غذا خوردن می گوید:” رهبری manjari چاندرا کاربردی تغذیه در دهلی نو. او از مینیمالیسم وقتی که می آید به مواد غذایی در روزه (14 تا 16 ساعت) به جای جشن گرفتن و ساختمان مسئول غذا شیوه های مانند توقف قبل از ما کامل و یا کم کردن تعداد وعده های غذایی ما در یک روز. در اینجا است چگونه شما می توانید به خرید و خوردن آگاهانه — به حساب خود ما را تغذیه سلامت جامعه ما و محیط زیست ما به دلیل در پایان همه چیز به هم مربوط است.

ایمنی ساختمان

خود را تنها ذاتی گارد ایمنی و چون ما یک راه طولانی برای رفتن بهترین کار این است که سعی کنید و این تقویت می گوید چاندرا. مانند این است که ظاهر یک قرص هر چند — یک زن و شوهر از استخوان دوباره محیطهای مایع و سالاد ممکن است بلافاصله شما قوی تر سیستم ایمنی بدن است. “در آن به کار بر روی زمین است.” او به این معنی که هر بخشی از بدن است که تقویت شده و تمام سیستم های خود را در حال کار مانند آنها باید این احتمال وجود دارد شما باید ایمنی خوب است.

“ایمنی تابع نهفته در روده بنابراین کسانی که یبوست اسیدیته و یا هر گونه دیگر روده خرابی می تواند به تقویت آن با ویتامین ها (به ویژه ویتامین C) و مواد معدنی (روی منیزیم و سلنیوم)” می افزاید: چاندرا. دوباره افرادی که سیستم ایمنی در معرض خطر کسانی هستند که عدم تعادل هورمونی و غدد درون ریز اختلالات مربوط مانند دیابت و شرایط خود ایمنی. این مهم است که بدانید که هر کس می تواند به تدریج ساخت ایمنی.

پیاز و زنجبیل و سیر tulsiانار و اکالیپتوس همه ضد ویروسی مواد غذایی است که می تواند به کاهش شانس شما قرارداد یک عفونت ویروسی است. وجود دارد هیچ قطعی مطالعات در چه مقدار از هر خوب است به مصرف. آن را بی خطر است برای قرار دادن این در غذاهای سنتی ما غذا خوردن. رازیانه را می توان در یک چای نعناع: این اسید شیکمیک است که مورد استفاده در دارو دارو برای درمان ویروس H1N1 است. فلفل سیاه, آنغوزه و carom (ajwain/عمان) نیز مفید است.

برش التهاب

التهاب داخلی باعث می شود شما مستعد ابتلا به بیماری است. غذاهای بسیار و یک رژیم غذایی غنی از تصفیه روغن بالا و کربوهیدرات بالا و پروتئین و قندهای ساده باعث التهاب شود. کاهش ساکارز غنی از میوه هایی که باعث انسولین خوشه.

متخصص تغذیه Sheela Krishnaswamy می گوید: ما نیاز به استفاده از این زمان به عنوان یک فرصت برای غذا خوردن سالم. “پخت و پز, تازه, نیست, سفارش و خرید فرآوری-بسته بندی مواد غذایی با ارزش هستند شیوه ما می توانیم به روز های آینده.”

در گوا که در آن او است و بر و میوه ها هستند که در حال حاضر نادر (در حالی که سبزیجات به طور منظم عرضه شده در بازار) او می گوید: ممکن است برای کار با آنچه که در صفحه اصلی غلات و dalsتغییر این صورت امکان millets-dalقهوه ای-برنج-dal, wholewheat-dal. این به درشت مغذي ها و برخی از عناصر کم مصرف.

او می گوید: این ایده خوبی است برای اضافه کردن روغن و/یا روغن نارگیل و ساده ادویه جات ترشی جات و گیاهان به مواد غذایی برای حفاظت از آنتی اکسیدان. اگر شما می توانید برخی از کشک در خانه هیچ چیز مانند آن را برای باکتری های مفید. در دسترس بودن مواد معدنی و ویتامین ها در کل غلات جوانه زده مانند ragi, سبز, گرم, chanaمی رود و خود را هضم را افزایش می دهد به عنوان نشاسته است تا حدی شکسته.

زمان به نوآوری

آن را نیز یک بار به اطراف خانه نگاه و مصرف تمام بطری کوچک از مواد تشکیل دهنده است که ما را backshelf. پایان بادام زمینی خام و مانده آجیل و دانه ها — انجام خیس خوردن آنها یک شبه به خلاص شدن از شر ضد مواد مغذی است که ترکیبات گیاهی مانند phytates که باعث کاهش جذب مواد معدنی است. و در حالی که شما در حال نوشیدن manjalباید آن را با شیر — به آن نیاز دارد یک مرد متوسط می تواند بهتر جذب می شود می گوید: Lovneet Batra, یک متخصص تغذیه ورزشی در دهلی نو.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im