Cricketers تیم برای ترویج DIY ماسک

دهلی نو:
هند کریکت در حال قرار دادن بهترین خود را پا به جلو در مبارزه با covid-19.

کاپیتان Virat Kohli, افسانه Sachin Tendulkar و زنان cricketing ستاره مانند Harmanpreet Kaur, Smriti Mandhana و پیامبر راج همه بخشی از یک درایو به مردم خود را به ماسک و دانلود Aarogya Setu برنامه.

آن را تنها حس می کند در یک کریکت-crazy ملت که پیام تحویل داده می شود و بهترین زمانی که آن را می آید از طریق آن بیشتر عاشق کریکت.

دولت را در کنار هم آورده اطفال در سراسر سنین و جنسیت در جذاب ضد coronavirus کمپین با عنوان ماسک نیروی برای ایجاد آگاهی و سرخپوستان را به ماسک خود تمرین شستن دست و اجتماعی فاصله.

دقیقه-و-یک-نیمه-فیلم های بلند ساخته شده توسط آژانس تبلیغاتی Ogilvy هند امکانات ترین کشور جشن اطفال. هر یک از آنها منجر به کشیدن تا خود منحصر به فرد است.

دیجیتال مبارزات انتخاباتی برای اولین بار به اشتراک گذاشته شده توسط هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند در 18 آوریل کردم و بیش از 5000 عکس و بیش از 20 ، 000 ، مبارزات انتخاباتی را به دست آورد شتاب بیشتر پس از نخست وزیر نارندرا مودی آن را بازتوییت کرد. از آن خواهد شد ترویج در سراسر رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های دیجیتال از جمله تاثیر گذار در تبلیغات و همچنین با استفاده از هشتگ #TeamMaskForce.

“من باور دارم که “ماسک نیروی’ خواهد بود یک دوست داشتنی اصطلاح است که می تواند مورد استفاده برای آبکاری کل کشور” گفت: Ogilvy ارشد خلاق افسر در سراسر جهان و رئیس اجرایی برای هند Piyush Pandey.

Ogilvy نیز گفت: این اولین بار است که در یک ماسک نیروی سری که در آن همکاری دولت است. آژانس در حال کار بر روی یک سری از فیلم های است که نماد داس و don’ts از مبارزه با این بیماری همه گیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>