COVID-19: چه خانه نشین عکاسان انجام می دهند در طول مستند?

به طور معمول Vineet Vohra است که همیشه در حال حرکت است. بیش از گذشته 26 سال محبوب دهلی نو-بر خیابان عکاس و بنیانگذار هنر ویژگی های عکس (APF), مجله, سفر بی وقفه برای کار خود را. اما اگر چه او می یابد فعلی مستند به محدود کردن گسترش COVID-19 به چالش کشیدن او می گوید: از آن نیز او را بیشتر و مهربان است.

“من متوجه چگونه پاداش آن این است که لذت های کوچک زندگی مانند نوشیدن چای از یک کنار جاده dhaba,” او می گوید و اضافه می کند “من ارزش و احترام مردم در اطراف من خیلی بیشتر. یکی همیشه به یاد داشته باشید که چگونه کسی که در اطراف شما ساخته شده و شما احساس می کنید در طول این زمان دشوار است.”

برای عکاسان مانند Vohra فعلی محدودیت در حرکت هستند آنها را وادار به پیدا کردن راه های تازه برای انطباق کار خود را به صورت طبیعی جدید. گفت: او در ابتدا در بر داشت چند روز اول خوب استراحت او می افزاید: “پس از آن شروع به تبدیل شدن به claustrophobic در زمینه عکاسی نیاز دارد.” مجبور به ماندن در خانه او شروع به کاوش در زندگی خود را گرفته است. “پس از یک هفته متوجه شدم همه چیز زیبا در اطراف من و نور در حال سقوط در مناطق خاصی در خانه من بود و به سادگی برجسته بنابراین من مستند این روزها,” او می گوید. او همچنین مستندسازی و عکاسی از پرندگان است.

From Sreeranj Sreedhar’s ‘Lockdown Series’

از Sreeranj Sreedhar را ‘مستند سری’

Guruvayoor مبتنی بر Sreeranj Sreedhar خیابان/عکاس مستند و عضو هندی, عکاسی خیابانی جمعی (در خیابان جمعی) تا به حال به لغو Theyyam عکس تور شمالی کرالا به دلیل محدودیت های مسافرتی. “من شکایت نیست,” او می گوید: اضافه کردن “وجود دارد که تصاویر در همه جا این است که شانس زیادی برای دریافت خلاق است.” او عکاسی را در خانه و خانواده و حیوان خانگی سگ و در نظر دارد به این که ‘مستند سری.’

برای سفر و عکاسان خیابانی مردم بسیار مهم برای گرفتن شخصیت یک محل. گفت: وجود این وسوسه که مستند به ارمغان می آورد – یک عکس بزرگ-op یک بار-در-یک-عمر نوع است. مانند Guruvayoor Sree معبد کریشنا در حال حاضر. “من فکر نمی کنم کسی در تاریخ به دیده معبد این خالی بدون جانبازان و یا عرفی عجله و شلوغی. آن را برای یک تصویر” Sreeranj می گوید.

قادر به سفر به این, تصاویر, آنها, اما, توسل به راه حل های خلاق مانند هواپیماهای بدون سرنشین است. بنگلور-بر اساس سفر, عکاس, Hari Menon می گوید این زمان ایده آل برای هواپیماهای بدون سرنشین عکاسی “معمولا در مکان های شلوغ منهای افراد بسیار با شخصیت های مختلف این دیدگاه را تغییر دهید از آنچه که ما در حال استفاده, به,” او می گوید.

Hari Menon’s photograph of his mother, shot at home

Hari Menon عکس از مادر خود در خانه

منون که تحسین کرد از شمال Paravur نزدیکی کوچی به خانه بازگشت بنگلور فقط قبل از این مستند. او رفت و به 28 روز خود انزوا پس از او زندگی با 64 سال ، “من در این نگاه به عنوان یک تعطیلات با استفاده از زمان برای مرتب کردن عکس های من انجام برخی از خواندن و چک کردن وب سایت,” او می گوید. او این را می بیند به عنوان یک فرصت نگاه را از طریق آثار قبلی خود را در چیزی است که او به ندرت می شود به انجام.

مانند بمبئی-عکاس بر اساس Avani Rai “هر زمان که یک رویداد اتفاق می افتد نیاز به بیرون رفتن و گرفتن آن را. اما از آنجا که ممکن است در حال حاضر من می خواهم از طریق عکس های قدیمی. البته من این تصاویر اما هرگز واقعا آنها را مطالعه,” او می گوید.

A self portrait by Avani Rai

یک پرتره از خود با Avani Rai

Avani در حال حاضر در تلاش برای اضافه کردن رنگ های بیشتر به این با استفاده از آنها را به رنگ های مخلوط, رسانه هنر است. “من عاشق نقاشی اما هرگز تلاش رسانه های مخلوط, بنابراین من با تجربه است که” او می افزاید. اگر نه برای مستند او شده اند که با کلیک کردن دور در یک ایستگاه تپه برای سفارش پروژه گرفتن آن تابستان زندگی است. به جای او محدود به بمبئی صفحه اصلی همراه با پدر و مادر خود را.

هر چند سنگاپور بر اساس کارآفرین-سفر عکاس مانو ایگناتیوس تا به حال به لغو یک زن و شوهر از برنامه ریزی سفر او با استفاده از این زمان به سازماندهی عکس های خود را و کار. او می گوید: “من به تازگی بعد از دو ماه سفر. من در آمریکا (کالیفرنیا) در ماه فوریه در بازدید از خواهر من. قبل از آن من در سفر در هند (بمبئی, Rajasthan, Punjab و غیره.) از پایان ماه دسامبر تا فوریه. پس این به من می دهد فرصتی برای سازماندهی عکس ها و فیلم ها. البته من از دست بیرون رفتن و گرفتن لحظات. اما من این را به عنوان فرصتی برای کار از طریق من در انتظار رسانه ها و وصله پینه کردن من وب سایت شخصی است.”

مانو رفت و به مدت دو هفته قرنطینه پس از یک همکار آزمایش مثبت برای COVID-19 و مستند تجربه در vlog. “به عنوان یک فیلمساز انجام دادم و فیلم های مشابه در گذشته در مورد تجربیات من برای کانال یوتیوب من و همچنین برای شرکت من. هنگامی که من این خبر را شنیده آن را کردم من فکر می کنم که خلاق است در طول این زمان ؟ از این رو وی لاگ,” او می گوید.

Manu Ignatius’ photograph from his Singapore apartment

مانو ایگناتیوس,’ عکس از سنگاپور آپارتمان

ماندن در یک مکان مجبور است او همچنین به خلاق تر. “خوشبختانه من زندگی می کنند در یک محل با یک نظر مناسب و معقول. بنابراین من سعی کنید با آنچه که من می توانید از آپارتمان من. که به معنی تلاش های مختلف لنز و فیلتر در قاب” او توضیح می دهد.

حیات وحش و عکاسان نیز پیدا کردن راه هایی برای وفق دهند. Aparna Purushothaman است هاردکور, جدید, خانه و اطراف آن در حومه کتیم. “آنچه به چشم خود دیدن است که همیشه بهتر از آنچه از یک دوربین تصویر برداری. ما عکاسان از دست آن. در حال حاضر من به تماشا و لذت بردن از آن ‘لحظه’,” او می گوید:, و اضافه کرد که او لمس نمی دوربین او تمام این روزها.

Aparna Purushothaman’s shot of view from her home

Aparna Purushothaman شات از نمایش از صفحه اصلی

“این یک یادآوری از آنچه که من از دست رفته!,” او می گوید. او در حال حاضر می داند که هر صبح بور Treepie می زند در پنجره او را می بیند sunbirds که دیدار او باغ و گله طوطی parakeets و کبوتر تغذیه در دانه پس از برداشت در زمینه های.

Aneesh Sankarankutty است که دارای تخصص در عکاسی فیل است که ماندن در خانه و تسلی خود را با این واقعیت است که این مستند در اثبات مفید برای حیات وحش است. اولین سفر او در نظر دارد را به Nelliyampathy تپه برای دیدن مورد علاقه فیل. “شده است وجود دارد هرگز این فاصله بین من سفر به Nelliyampathy این همه سال,” او می گوید. تا آن زمان او در حال انجام تحقیقات و گرفتن در خواندن خود را کمک خواهد کرد که خود میدانی.

این اجرا خرابی است اثبات مفید برای تلاش تکنیک های جدید. Vohra, Sreeranj و منون نیز نظارت عکاسی دانشجویان و علاقه مندان با استفاده از بحث های آنلاین و کارگاه های آموزشی و کلاس های عکاسی برای رسیدن به خروج.

یک زمان دشوار

که گفت: مانند هر کس دیگری در این غیر منتظره همه گیر عکاسان بیش از حد مبارزه به مولد. عکاس KR Sunil می گوید آن است که به چالش کشیدن برای خلاق در زمان مانند این. Sunil که نشان داده است آثار خود را در سالن و رویدادهایی مانند کوچی Muziris دوسالانه (2016) و هند زیستگاه مرکز (دهلی نو) برنامه ریزی شده بود برای رفتن به استرالیا در یک برنامه تبادل در حال حاضر به تعویق افتاده است. “شما نگاهی به اخبار در تلویزیون یا روزنامه ها…من می توانم خلاق در یک زمان مثل این. من فقط می توانم خودم را به دوربین من در طول (2018 کرالا) سیل” او می گوید. خلق و خوی کلی از اضطراب اجازه نمی دهد او را به.

“هیچ عکاسی, در حال حاضر,” او می گوید.

نگه داشتن آن را مد روز

From Shafi Shakkeer’s Facetime photographs

از شفیعی Shakkeer را Facetime عکس

عکاسان مد در سراسر جهان در حال حاضر با استفاده از تلفن همراه برای شلیک از راه دور از طریق Facetime و یا تماس های ویدئویی. شفیعی Shakkeer شد بنا به گزارش یکی از اولین در کرالا به ‘Facetime عکاسی’. او برنامه ریزی شده و ‘گلوله’ از تریسور و از این دو مدل یکی بود در کوچی و دیگر در Kodungallur. “این است که مجازی, عکاسی, مدل مطرح می کند و من بر در شیوه صحبت کردن. قاب تنظیم شده است بر اساس آنچه در دسترس است…گاهی اوقات ما با استفاده از کنسرت بربس به تشدید خلق و خوی,” او می گوید. این نوع تنها دو نفر وجود دارد یکی دیگر از نسخه ای که در آن یک شخص سوم در این مدل موقعیت مکانی که کلیک تحت عکاس راهنمایی. “هیچ چیز وجود دارد مقدار واقعا برای عکاس به انجام,” او می گوید.

همه موافق آن است که امن ترین به ماندن در خانه در حال حاضر منون تساوی جالب موازی و گفت: “من همیشه به شاگردهایم ‘متعادل precariously بر روی لبه یک صخره به صورت یکی از خیره کننده عکس بزرگ است. اما به یاد داشته باشید, شما می توانید عکس دیگری تنها در صورتی شما زنده هستند.’

(با ورودی از آیشواریا Upadhye)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>