COVID-19: این بیماری همه گیر از یک غار نشین دیدگاه

این مستند اعمال شده توسط تقریبا همه کشورها در سراسر جهان در پی COVID-19 همه گیر است و مردم مجبور به فرو رفتن در مورد اشکال مختلف جدا, شیوه زندگی. می خواهم که از یک غار نشین.

یکی از قدیمی ترین اشکال زندگی غار مسکونی است که تمرین در سراسر فرهنگ ها در سطح جهان و نیاز به درجه بالایی از استقامت — روانی و فیزیکی برای مقابله با افراطی و انزوا است که همراه با آن است. در هند پیروان آن عمدتا مرتاضان adventurists و چند که دیدن آن را به عنوان یک دوره یادگیری بزرگ در سفر خود را از زندگی است.

MetroPlus جلب با سه آزمایشگران که ادعا می کنند به توسعه از غار خود تجربه یک متانت است که اجازه می دهد تا آنها را به صورت فراز و نشیب های زندگی و مذاکره coronavirus همه گیر — با آرامش.

TM “شهاب” شاعر gallerist و کشاورز

Shibab بود فقط 20 زمانی که او سوار بر یک زندگی مجوف انزوا. “زندگی در این است که سحر و جادو از داخل و خارج از نور و تاریکی. داخل یک غار شما راحت هستند و احساس گرما شبیه به عشق مادر. خارج از یک دنیای عجیب و غریب. این می تواند در مقابل برای برخی از مردم است.”

اولین تجربه خود در همپی در سال 1992 که در آن او زندگی می کردند در یک “راکی مخفیگاه” با یک هنرمند دوست, KR Sathyan. این دو قسمت از یک ماه هنرمندان اردوگاه. “اگر من زندگی می کردند در غار تنها سه روز من متوجه شدم که آن را مناسب نیازهای من کاملا. در ابتدا غار زندگی نیاز به کمک از مردم محلی.”

دوم خود را از روی لئامت دادن بود دو سال بعد در 1994-95 در هیمالیا جایی که او در آنجا ماند در چندین غارها در حالی که سفر از ریشیکش تا به Tapovan در نزدیکی دهان گنگ. آن زمان یادگیری و تجربه شدید زندگی می گوید: “شهاب” و اضافه کرد که او را به یاد زندگی مانند ‘sadhu” و “تمرین harmlessness.”

TM Shihab during his ‘cave life’

“غار زندگی به ارمغان می آورد در مورد تغییر و تحول در ذهن است. پس از هیمالیا من می خواستم به حل و فصل کردن در Sahayadari کوه. من نیز علاقه مند در تامیل siddha” می گوید: “شهاب” که در بر داشت یک غار برای خود در Vannamdorai نزدیکی Chinnar پناهگاه حیات وحش. آن زمان او یک سال برای پیدا کردن یک جای مناسب. یک فیدر از پمپا جریان نزدیک و مستعمره از مردم قبیله ای زندگی می کردند در همان جنگل که در آن فیل ها آزادانه پرسه می زدند. در ابتدا قبایل را Shibab اما به طور جدی شروع به آوردن او هر دو هفته یکبار تغذیه از جیره های پس از او در نقل مکان کرد. در نه ماه, شهاب ملاقات بیگانگان تنها سه بار و فرار از جیره دو بار. روز خود را شروع با یک حمام در رودخانه به دنبال به طور عمده توسط “نشسته بی سر و صدا برای ساعت.” او پخته شده یک بار در روز در صورت نیاز و به طور عمده زندگی کردن میوه ها آورده شده توسط قبایل.

شهاب در زندگی وجود دارد برای چهار سال آینده. او خواندن یک زن و شوهر از کتاب های معروف تبتی گورو Milarepa و همچنین ساخته شده است یک خانه درختی, 35 فوت بالا بر روی یک درخت انجیر با کمک قبایل. در این زمان بود که او تاسیس Draavidia هنر و گالری عملکرد در کوچی در سال 1997 طلوع در یک روند که بعد از آن نمایاندن دولت است.

از شیوه زندگی خود را که شامل دوره های شدید جداسازی و پراکنده اجتماعى کردن او می گوید: “این است راه من از زندگی. “غار” است که در حال حاضر درون من. من استفاده می شود ناراضی در میان مردم چون خود را در گفتار و حرکات و زبان بدن ساخته شده من احساس می کنم نا امید کننده در مورد نژاد انسان اما با تحقق جدا شده از زندگی من می تواند نشستن در وسط مردم و تجربه آرامش کامل.” شهاب یک پاسخ ساده ای برای این قرنطینه بار: “بیشتر وجود دارد به کشف درون شما از آنچه ارائه شده خارج است.”

آبه: کوچی های مبتنی بر محیط زیست و معلم یوگا

“این غار در رحم مادر زمین. شما می توانید شنیدن ضربان قلب او و احساس او نفس. داخل یک غار شما احساس امن. مشاهده کردم سکوت و تماشای همه چیز در اطراف من دقیقهای. من شنیده بادها, کرم, گیاهان و گل های بسیار واضح است. من یاد گرفتم به تنهایی زندگی می کنند می گوید:” آبه (تغییر نام در صورت درخواست) که تصمیم به زندگی در یک غار در جستجوی خود را برای “به تنهایی بودن.”. او زندگی می کردند در تکمیل قرنطینه به مدت سه ماه در یک غار در Arunachalam تپه در نزدیکی Thiruvanamalai در سال 2014 قبل از چنای سیل.

به عنوان او را به عهده گرفت این تجربه به غنی سازی خود همه او نیاز اساسی مسائل است. او عینک یک کمر پارچه و غرق در یک جریان ، او تا به حال به خم شدن برای ورود به غار و نشسته در مدیتیشن یا در سکوت کامل برای ساعت. هر چند او تا به حال یک روغن چراغ او روشن آن تنها در صورتی مورد نیاز است. “وجود دارد عقرب و مارها اما یک استفاده می شود به این. آنها حمله نمی کنند مگر اینکه با دخالت می گوید:” آبه که subsisted در میوه ها است که دانش آموزان خود را به او در یک بار در هفته.

“اجباری قرنطینه است و نگران مردم است. اما آن را گرفته است یک بیماری همه گیر برای ما متوجه است که همه موجودات به اشتراک گذاری همان جهان است و ما یک خانواده است. Adapt, adjust, جای لذت بردن از این مستند می گوید:” آبه است که انجام طبیعت آگاهی از برنامه ها در مدارس سراسر هند به مدت شش سال.

فیلمساز آناندا Jyothi

آناندا Jyothi با نام مستعار Jyothibai بود را در 20s خود را زمانی که او برای اولین بار تجربه زندگی در یک غار. این شرکت فیلمساز از کرالا زندگی می کردند به صورت کوتاه, نانامی به بازی در غارهای سه بار. Jyothibai توصیف تجربه اولیه خود را در یک غار در نزدیکی ریشیکش در بالا به عنوان هیجان انگیز است. او زندگی می کردند به مدت یک ماه در معروف Vasishta و Arundhathi غارها پس از نام باستانی هندو مریم گلی و همسر.

“غار زندگی است در مورد نظم و انضباط. وظایف خاص مانند جمع آوری چوب و آب از رودخانه برای پخت و پز باید انجام شود. هیچ درب مانند معمولی ، ترین غار ساکنان یک تنه برای حفظ سهمیه می گوید:” Jyothibai که زندگی همراه با تجربه زاهدانه که به او آموخت که عملی نحوه زندگی در هیمالیا.

Left, Ananda Jyothi, a documentary filmmaker who lived in a cave

چپ آناندا Jyothi یک فیلمساز مستند که به زندگی در یک غار | عکس های اعتباری: KK-فارسی

او یاد گرفته برای مقابله با گاز گرفتن سرد و به نفس در کاهش سطح اکسیژن. در طول 1992-93 او زندگی می کردند به مدت دو ماه در یک غار در نزدیکی بانک ها از Tungabhadra در Rishimukh جزیره در همپی صرف وقت خود را در مراقبه و شعار است. سه سال بعد او بار دیگر از عهده تجربه در Omkareshwar نزدیکی Narmada. در این زمان او فتح خود را ترس از مار است که زندگی در اعداد بزرگ در اطراف غار. او همچنین متوجه شد که مردم محلی احترام یک غار نشین را توبه و طلب بخشایش و از زمان به زمان با ارائه مواد غذایی است. “آنها استفاده می شود به طور منظم به خانه ساخته شده روغن کرمانشاهی می گوید:” Jyothibai توضیح داد که زندگی یک غار نشین توسط spartan. “انسان در جستجوی معنا در زندگی تلاش می کند برای آموزش ذهن و بدن برای غلبه بر نقاط ضعف مانند گرسنگی و بدن آسایش,” او می گوید.

در حال حاضر در کوچی های 54 ساله در برخورد با جریان انزوا با خلع سلاح پذیرش honed از ثبات قدم از غار زندگی است. “من فکر نمی کنم در مورد بازگشت به زندگی دنیوی از زندگی در غار و آن معنویت اما من پشت کردم. ما نمی توانیم تغییر وضعیت حال حاضر اما آن را در قدرت ما برای مقابله با آن است. این روند ممکن است آهسته و در پایان شاید تعجب.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>