COVID-19: نیم تزریق و نقره, شبکه, ماسک برای ورود به بازار

با COVID-19 مجموعه به اطراف برای برخی از زمان بیشتر و ماسک می تواند تبدیل به بخشی از سلامتی طیف وسیعی از محصولات و همچنین به عنوان صنعت مد گفت: کارآفرینان و یک نام تجاری مشاور.

در جوراب بافی شهر تیروپور چندین نساجی واحد باید شروع به ساخت ماسک برای تهیه به افزایش تقاضا و همچنین به دنبال در آینده پتانسیل صادرات مارک های جهانی است.

“من آن را تبدیل به یک بخشی از شیوه زندگی” Uma Prajapati, 50 کارآفرین-تقدیر-فعال اجتماعی ساخته شده است که پوشاک شرکت Upasana استودیو طراحی در Auroville در تامیل نادو گفت: سرپرستان.

Upasana راه اندازی کرده است قابل استفاده مجدد شفا ماسک ساخته شده از پارچه پنبه آلی به عنوان بخشی از خود درمانی لباس خط. Prajapati گفت Upasana راه اندازی کرده است چریش-حاوی ماسک و نقره شبکه ماسک.

“نیم است که به خوبی شناخته شده برای آن زدودن سموم ضد آلرژی زا و آرام بخش خواص. در حالی که چریش را به رنگ طبیعی را می دهد که ماسک ارگانیک دست بافته شده پنبه مشخصه آن رنگ زرد آن نیز حامل این گیاه آیورودا خواص حق را به ماسک پارچه” Prajapati گفت.

او گفت: از زمان های قدیم نقره استفاده شده است به عنوان ضد بیماری زا پاک کننده و تقویت کننده عامل.

این ماسک ساخته شده با پارچه بافته شده با یک شبکه از نقره موضوع باعث ایجاد یک انرژی زمینه حفاظت از اطراف سر پوشنده لباس. از طریق آن هوا یونیزان عمل این شبکه همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن با از بین بردن بار مثبت از رادیکال های آزاد مضر در هوا که تنفس می کنیم.

یک بیانیه مد

از سوی دیگر امی Sata, موسس, Amouve ملافه خصوصی با مسئولیت محدود به نظر می رسد در این ماسک ساخته شده از پارچه پنبه آلی تبدیل شدن به یک مد و لوازم جانبی.

Amouve ملافه است به آلی, داخل حمام, حوله و ملافه محصولات (بالش را پوشش می دهد و رختخواب و دیگران) و اهدا کرده است از طریق شهرستان بر اساس آگنی بنیاد 3,000 سه لایه ماسک صورت ساخته شده از پنبه آلی.

“ما در پارچه وجود دارد و تقاضا است. چیز خوب در مورد این ماسک این است که بر خلاف هر غیر بافته شده یا پلی آنهایی که آنها عاری از هر گونه سموم و امن به نفس در. آنها قابل استفاده مجدد” Sata گفت.

این شرکت همچنین ارائه بسته های مراقبتی به چندین دستمزد روزانه کارگران که در حال مبارزه در طول مستند دوره است.

ساتا گفت: تقاضا برای ماسک وجود دارد خواهد بود و حتی پس از مستند برداشته شده است و هنگامی که مردم شروع به رفتن به دفتر و مکان های دیگر. ساتا گفت: در روزهای آینده مراکز ممکن است جذب footfalls به عنوان قبل از و خرید و فروش آنلاین را افزایش می دهد.

به گفته او این شرکت به زودی راه اندازی پایین تر از قیمت محصولات تحت یک sub-نام تجاری — Fu Casa — و همچنین به نوزاد ملافه محصولات.

Concurring با این دیدگاه که ماسک را تبدیل به یک مد و لوازم جانبی با نام تجاری متخصص Harish Bijoor گفت: سرپرستان: “در ابتدا تقاضا برای ماسک خواهد بود توسط نیروی/اجبار. رفتن به جلو در حالی که تمرکز بر حمایت ادامه خواهد داد وجود دارد, ماسک را به نوبه خود مد.” او گفت: از آن خواهد شد این روند در سطح جهانی.

“بسیاری از واحدهای نساجی در تیروپور باید شروع به ساخت ماسک با هدف قرار دادن بخش های مختلف در بازار داخلی است. آنها همچنین به دنبال بازارهاي صادراتي” Bijoor گفت:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>