Covid-19 تاثیر: 35 درصد از شهری سرخپوستان بدبینانه در مورد آینده

دهلی نو: بیش از یک سوم از هند شهری خریداران مورد بررسی توسط EY گفت: covid-19 همه گیر تبدیل شده و آنها را بدبینانه در مورد آینده یک خلق و خوی است که ترجمه به خاموش هزینه های مصرف کننده در سراسر چندین دسته ها در کوتاه مدت.

ای آینده مصرف کننده شاخص مورد بررسی 1,046 شهری هندی مصرف کنندگان پوشش فعلی خود را در رفتارهای احساسات و قصد به صرف. “60 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که راه آنها را تغییر دهید به عنوان یک نتیجه از COVID-19. در مراحل اولیه این بیماری همه گیر مصرف کنندگان نگران سلامت خود و خانواده های خود را ملاقات نیازهای اساسی” ای گفت.

نزدیک به 35 درصد از پاسخ دهندگان سقوط در چه ای طبقه بندی به عنوان “برش عمیق” دسته یک گروه که شامل مصرف کنندگان هستند که بدبینی در مورد آینده و در حال حاضر هزینه کمتر در سراسر دسته. اما بیش از 40 درصد از این مصرف کنندگان گفت: آنها با هزینه های بیشتر در مواد غذایی ای گفت: در یافته های آن در روز چهارشنبه.

سپس کسانی هستند که در “خواب زمستانی و صرف” گروه — 38% — که باقی می ماند در مورد نتیجه همه گیر اما همچنین به خوبی قرار داده شده برای مقابله با آن است.

نزدیک به 25 درصد از پاسخ دهندگان گفته آنها “نگران خانواده خود بودند و کمتر به آینده خوشبین شده اند و انباشت ملزومات نتیجه 55 درصد از آنها هزینه های بیشتر در خانواده و بهداشت محصولات است.” ای طبقه بندی شده آنها را در “ذخیره و انبار” رده.

از کسانی که در نظر سنجی بسیار کوچک به نسبت 2% باقی می ماند عایق از محدودیت های مالی از این بیماری همه گیر و انتظار می رود برای احیای قدیمی خود را-عادات خرج کردن به عنوان و هنگامی که همه چیز به حالت عادی بازگشت. این ای طبقه بندی شده به عنوان “آرام و حمل” ،

ای سنجیده از “زمان” دولت از مصرف کنندگان ذهن و همچنین برجسته “بعدی” فاز است که تعیین چگونه شرکت های پاسخ به سرعت در حال تحول رفتار خرید.

تا مطمئن شوید که همه گیر آورده بی سابقه ای در مورد تغییرات در رفتار مصرف کننده—خانواده آغاز شده و با نگران بودن در مورد سلامت و ایمنی خود را. به عنوان یک نتیجه اساسی و ملزومات شاهد یک افزایش در تقاضا است.

“هند مصرف کننده محصولات شرکت چهره بسیاری از چالش ها در ‘در حال حاضر’, ‘بعدی’ و ‘فراتر از’ فاز همراه با ریشه تغییر رفتار مصرف کننده در هند. شرکت ها باید به تدوین و فرموله کردن استراتژی بلافاصله برای رسیدگی به این چالش ها در تمام سه فاز…” گفت: Pinakiranjan Mishra, شریک و رهبر ملی محصولات مصرفی و خرده ای هند است.

جالب ای گفت: برخی از این خریداران انتظار می رود به حرکت به عقب به صرف به عنوان و هنگامی که همه چیز سر ظاهر ،

“در آینده ای شاخص مصرف کننده در حال حاضر نشان می دهد که در طول زمان بسیاری از مصرف کنندگان در “خواب زمستانی و صرف” گروه حرکت خواهد کرد به صرف با انتقام به عنوان آنها در حال انتظار برای بازگشت و صرف پول در خرید” ای گفت.

“حدود 69 درصد از مصرف کنندگان از “با صدای” گروه انتظار داشته باشد بهتر است با منابع مالی بیش از یک سال است. به طور مشابه, مصرف کنندگان در “برش عمیق” گروه خواهد شد یا “اقامت صرفه” و یا “حفظ و برش” هزینه های خود را در تمام بخش ها به جز مواد غذایی. رفتن به جلو حدود 53 درصد از مصرف کنندگان از “نگه داشتن برش” گروه را به اهمیت بیشتر به قیمت گذاری پس از وقوع بیش از” ای گفت: در یافته های آن است.

اشتراک در خبرنامه

* ایمیل معتبر وارد نمایید

* با تشکر از شما برای عضویت در خبرنامه ما.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>