COVID-19: در طول مستند, تناسب اندام در خانه با کمی فشار از رفقا تمرین

“من demotivated گفت:” یکی از دوستان دیگر. “من نیاز به عقب بر گردیم روی حصیر یوگا و شروع می شود. من نمی توانم این کار را در خانه به تنهایی” او ادامه داد. روز بعد دوستان به سرعت ساخته شده WhatsApp, تماس ویدیویی, لباس پوشیدن و در شلوار یوگا او و مجموعه ای برای شروع یک surya namaskar جلسه با دوستان که نیاز به انگیزه است.

در یک اقدام بی سابقه در سراسر کشور مستند به جلوگیری از گسترش COVID-19 کسانی که نیاز به بیش از یک فشار به چوب به یک روال تناسب اندام در حال پیدا کردن انگیزه بزرگ از دوستان و بدنسازی/یوگا رفقا. “همه چیز در مورد بلند کردن هر یک از دیگر. من می خواهم به جای ایجاد انگیزه دوستان من برای کار کردن از پست تصاویر زیبا برای یک چالش است. من چالش دوستان من برای برخی از تمرین های روزمره و, آن است که رفتن خوب برای ما می گوید:” Havovi Batliwala یک بازاریابی حرفه ای با یک کوپن مواد غذایی شرکت.

Namrata Purohit و سارا علی خان در حال تاب خود را زنده جلسات تمرین. بنابراین کاترینا و پیلاتیز گورو یاسمین Karachiwala.

چه کنیم اگر ما یک کاترینا یا Namrata در زندگی ما نیست ؟ “واضح است ما به نوبه خود به دوستان ما. به غیر از تمرین و انگیزه و من نیز به دنبال انگیزه برای غذا خوردن سالم می گوید:” Vasumana Ghosh های ارتباطات حرفه ای.

مانند Vasumana چند نفر دیگر در حال پریدن به خود را روزانه تمرین جلسه با کمی فشار از افراد خود را. این ایده را به بهانه ای از یک مستند جای خود ثابت روزانه از وزنه هوازی و یوگا.

این همچنین نشان میدهد که رفقا بدنسازی هستند و نه فقط از دست رفته هر یک از دیگر, اما همچنین پیدا کردن راه منحصر به فرد برای حفظ هر یک از دیگر انگیزه با استفاده از نوآورانه وزن از وزن خود را آموزش و در آینده با تعجب چالش برای هر یک از دیگر هر روز صبح.

چگونه به

و چه بهترین راه برای انجام آن از طریق Instagram داستان ها و فیلم ها ؟ “اگر شما یکی از کسانی که نمی توانند بدون وزن, آموزش استفاده از خالی سیلندر به نگه داشتن ماشین آلات کشاورزی, خطوط, در, شکل, می گوید:” Avinash Jitendher یک مربی. چه در مورد یک سیلندر کامل? ترک است که به تنهایی در تمام هزینه های او هشدار می دهد.

قادر به بیرون رفتن برای قلب? “اگر شما اقامت در یک مجتمع آپارتمانی را از پله ها بالا و پایین در لحظهای ساعت و پایان خود را 10k مراحل می گوید:” Bilon ارسطو یک مربی تناسب اندام.

بهداشت آداب معاشرت در رژیم خود را تمرین اولویت است. مطمئن شوید که به نرده در حالی که انجام این کار. قبل از پله نگه داشتن sanitiser بطری در نزدیکی درب و کوچک حمل با شما. پاکسازی قبل و بعد از رفتن در داخل و خارج. همچنین فراموش نکنید که برای پاک کردن دستگیره با مواد ضد عفونی کننده پاک کردن.

Adarsh راجان یک مدیر حوادث از ویساکاپاتنام است که با استفاده از یک 20 لیتری آب می تواند برای آموزش وزن. “وزن کمتر است اما چیزی بهتر از هیچ چیز است. من انجام بسیاری از تمرین در خانه و نه پله” او مطمئن می سازد.

او از در نظر گرفتن بخشی در تناسب اندام و چالش های پرتاب شده توسط خود را در ورزشگاه رفقا? “البته. این زمان سختی برای همه و ما باید راه برای نگه داشتن هر یک از دیگر با انگیزه است.”

این گروه کوچک از gymmers از گاوین بدنسازی در تپه Banjara حیدرآباد به نظر می رسد به جلو به چالش. می گوید Alay Razvi یک وکیل “من یکی از اولین ترین زمان برای پرتاب این چالش است. من یک پرنده زود هنگام و قبل از من دیگر افراد هستند تا من را انتخاب تمرین و بعد از آن با یک چالش است. روز گذشته یک تخته چالش امروز من به چالش کشیده رفقا من برای فشار یو پی اس با تغییرات… آن را ادامه خواهد داد” Alay همسر, شیلپا بیش از حد گرفته تا چالش است و به دنبال به جلو به ضرب و شتم همسرش در چهار دقیقه تخته چالش است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>