Coronavirus مستند | هر روز #ThrowbackThursday برای این سفر هند اثرگذارندهها

پیاده روی 22 کیلومتر-طولانی Trolltunga صخره در نروژ است. پشتیبانی از چهار دوچرخه سواری بیش از قرمز تپه و نمک در تابه از Sossusvlei در نامیبیا. بالا رفتن از یک آتشفشان فعال در پاپوآ گینه نو. این نوع از محتوا است که سفر اثرگذارندهها استفاده برای ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی وحش. و یا حداقل آنها استفاده می شود به قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس رسید.

اما پیروان درگیر می شود و اعداد باید حفظ شود تا همه چیز به حالت عادی بازگشت. ساده ترین راه این است که به تکرار مکررات عکس های قدیمی است که اکثر اثرگذارندهها مانند Jyotsna Ramani (@wanderwithjo) و Archana و Vidur (@travelmynation) — برای تصمیم. دیگران مانند آجی Sood (@travelure) گیر کرده اند را به طرح خود را: او ارسال شده است در یک سری در Instagram به نام “سفر عبارات’.

اما برخی از آنها تجدید نظر خود را به کل محتوای استراتژی است. با زمان بیشتری را صرف رسانه های اجتماعی بینندگان می توانید خستگی و یا حتی تحریک شده با پست است که یک کسب و کار به عنوان معمول موضع. چگونه می توانم به شما نگه داشتن چیزهای تازه در حالی که اذعان به شدت از وضعیت و ایجاد تعامل? Swati و سام از @thetalesofatraveler بود در ونیز و بوداپست در این ماه اما در حال حاضر ماندم, به در, مونیخ, آلمان. آنها با انجام یک #LockdownQuiz در Instagram. “ما در پست یک تصویر در روز و مردم باید به حدس زدن فیلم که فیلم برداری شده بود وجود دارد می گوید:” Swati.

Shivya Nath سفر و وبلاگ نویس است که زندگی یک چمدان برای بیش از شش سال در حال حاضر خوش شانس بود که او از دیدن پدر و مادر او در دهرادون فقط قبل از این مستند. “در یک Instagram نظرسنجی 84 درصد از خوانندگان رای دادند که من باید به بحث در مورد سفر; هر کس می تواند با استفاده از یک استراحت از تمام اخبار منفی,” او می گوید. و بنابراین او در حال نوشتن یک مخلوط از پست های وبلاگ خود: برخی به طور مستقیم مرتبط با این بیماری همه گیر (WFH راهنمایی) و دیگران الهام بخش آنها برای آینده (چگونه برای دیدار با مردم محلی در حالی که سفر).

این بار نیز اجازه افرادی مانند Abhinav Chandel به “سرانجام” شروع یک کانال یوتیوب چیزی بود که انتظار برای بسیاری از سال است. Aakash رسیده که چهار روز از سفر خود به Palampur در هیماچال پرادش تمدید شد به 21 روز است که انجام روزانه صحبتهای. و در حالی که بسیاری از تاثیرگذاران در حال بزرگ خود را با استفاده از موارد زیر برای به اشتراک گذاشتن Covid-19 اطلاعات مربوط به سیذارتا جوشی شده و حساب خود را به علت. “وجود دارد هیچ چیز مهم تر در حال حاضر از های آمار و به روز رسانی و محتوا است که گسترش آگاهی” او می گوید. بیشتر در مورد چگونگی این اثرگذارندهها در حال بازسازی رسانه های اجتماعی چرخ برای یک پست-مستند جهان است.

Shivya Nath

Shivya Nath

Shivya Nath – @shivya

من با بهره گیری از ابتلا به تمام چیزهایی که من اغلب تمایل به قرار داده — و این شامل کار در وبلاگ من. من امیدوار به ایجاد یک بانک مرکزی در عمق داستان است که من می توانم به آرامی انتشار بیش از چند ماه آینده. من تا به حال فقط به صرف چند هفته در چتیسگر در یک سفر شخصی زندگی از راه دور در جوامع قبیله ای در اعماق جنگل اما نمی مشترک این داستان نشده است. من خواهد بود با استفاده از این زمان به کار بر روی آن است به عنوان به خوبی.

Siddhartha Joshi

سیذارتا Joshi

سیذارتا جوشی – @siddharthajoshi

محتوای سهم من در حال حاضر به طور کامل تغییر و من در تلاش برای استفاده از پلت فرم [از بیش از یک لاخ پیروان] برای سلامت عمومی پیام, و همچنین به سینه ی جعلی, اخبار. پاسخ بوده است فوق العاده — عمدتا به دلیل من برای تایید به روز رسانی و نه تنها به شایعات. صدها نفر از مردم به اشتراک گذاشته اند آنها را در خانواده خود واتساپ گروه برای مقابله با آن گسترش (ناخواسته) خبر جعلی.

Swati and Sam

Swati و سام

Swati و سام – @swati_n_sam

جدا از خواندن, بازی تخته, بازی های آشپزی و پخت و پز از ما جمع آوری شده از ما سفر ما نیز تلاش ما در Infinite — don’t judge اما ما هرگز فکر نمی کردم این امر می تواند بسیار سرگرم کننده! ما های گذشته ما سفر در قالب های مختلف بر روی پلت فرم و نیز ایجاد محتوای سرگرم کننده بر اساس معضلات خانه نشین مسافران است.

Aakash Malhotra

Aakash Malhotra

Aakash Malhotra – @wanderwithsky

من روزانه vlog, ’21 روز مستند’, درباره ما, چهار رانندگی از دهلی نو به Palampur و گیر بودن در اینجا برای یک ماه به جای چهار روز. آنها به من بگویید که آن را مانند بودن در Bigg Boss. تا کنون من انجام داده ام 12 روز و این به من کمک کرد درک شدت کار است که برای رفتن به روزانه از ایجاد داستان به تیراندازی به ویرایش. من نیز اقدام به آموزش, آموزش و انگیزشی مطالب.

Abhinav Chandel

Abhinav Chandel

Abhinav Chandel – @abhiandnow

من بیشتر های روزانه من از دیدگاه Bir به جای ارسال رجعت تصاویر. جدید کانال یوتیوب شده است یک چالش خوب و بودن در یک مکان ساخته شده است که من درک فوری من محیط اطراف بیشتر است. مثل پیدا کردن بی ثمر ویندوز اندود شده با گل بهار در حالی که راه رفتن به فروشگاه مواد غذایی. و گرفتن رنگین کمان کوچک که به نظر می رسد در حالی که آبیاری باغ. من ممکن است از دست رفته این در غیر این صورت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>