کلاسیک, رقص گام به گام آن را به تصویر می کشد معاصر تم روایت داستان برای کودکان

رقص کلاسیک است اما مراحل در هماهنگی با موضوعات معاصر و نگرانی. به عنوان همه گیر ویران کردن در سراسر جهان کلاسیک رقصنده در کرالا پله تا هنری چالش choreographing رقص قطعه است که برجسته کردن جنبه های مختلف مبارزه برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

Arathy Sathyanarayanan مثلا می گوید یک داستان در مورد یک گل فروشنده و نوزاد پسر خود را. مادر و پسر به اشتراک گذاری برخی از لحظات مناقصه به عنوان او آواز می خواند او یک لالایی. به عنوان مستند برای مبارزه با بیماری همه گیر به اجرا در می آید او تنها منبع امرار معاش جدوگاه دور و سپس لالایی او است که او را به رختخواب امیدوار است که خواب او را فراموش کرده ام خود را از چنگال گرسنگی. در نهایت به عنوان روز عبور, توسط, پسر خود را از دست می دهد خود را مبارزه برای بقا و مادر است سمت چپ به تنهایی.

 

لهستان-بر اساس Arathy روایت داستان غم انگیز از طریق زبان بصری از Bharatanatyam. “مزاحمت آنچه که من خواندن در رسانه ها در مورد وضع اسفناک کارگران و گرد و کارگران و من می خواستم برای پاسخ به این اثر موج دار شدن ناشی از کروناویروس در بسیاری از افراد درمانده پیشرو دست به دهان, وجود,” او می گوید. Arathy با استفاده از شعر به آمده تا با یک خاطره انگیز و حرکت به عملکرد برجسته گرفتاری هزاران آواره کارگران.

“پس به اطمینان حاصل شود که معاصر بینندگان قادر به جذب پیام حتی بدون آگاهی از زبان من ترجیح می دهم به خودم بیان آن برای من است Bharatanatyam. من تصمیم به استفاده از هر یک مجتمع mudras یا adavus اما در عین حال استفاده از گریس از این زبان است. من استفاده از هر سنتی لالایی یا موسیقی کلاسیک. به جای من رقصید به این محبوب لالایی طوری که مردم می تواند به ارتباط و دیدن واقعیت و نه اغراق است که ممکن است استفاده شده است در شکل سنتی Bharatanatyam است که تنها به منظور سرگرمی می گوید:” Arathy.

قبل از Arathy را تلاوت که او به اشتراک گذاشته شده در Facebook صفحه: بسیاری از رقصندگان در کرالا آمده بود تا با خلاق خود را با این نسخهها کار. اگر danseuse Methil Devika نوبت Coronavirus به یک دیو است که در نهایت به فتح علم Mohiniyattam رقصنده Neena پراساد را ‘Tharanam cheyyanam’ خواستار درون گرایی به درک مسئولیت ما را نسبت به طبیعت و به فضل طبیعت برای اعطا.

Mohiniyattam danseuse Neena Prasad

گفت که از آن زمان به گوش دادن به ریتم طبیعت Neena عملکرد exhorts بینندگان به جمعی غلبه بر این بیماری همه گیر. Sumitra Nair “ما باید به غلبه بر’ تصویر می کشد که چگونه پزشکان و مقامات در حال مبارزه با این بیماری همه گیر در حالی که Dhanoop را ‘آهنگ of valour’, سونگ بی نقص و با Sithara Krishnakumar, تجسم انسان تمرد و عزم و اراده برای پیروز شدن ویروس.

Devika بود شاید در میان چند رقصنده به واکنش نشان می دهند هنری به این بیماری همه گیر و آمد تا با تعدادی بود که با الهام از یک قرن 18 ترکیب Muthuswamy Dikshitar. او تصویری منتشر شده در تاریخ 1 آوریل دیده شده است با نزدیک به 2,50,000 بینندگان. او قطعه ساکن در چگونه ما باید از خودمان محافظت کنیم و جامعه و می گوید که باید “محتاط اما مهربان بی باک اما احترام هستی.”

 

او می گوید: او را انتخاب Dikshitar این ترکیب به دلیل آن را به طور خاص صحبت می کند در مورد انواع بدبختی های بشر مواجه است. “اگر چه Dikshitar است نماز به خدا مادر من در نظر گرفته شده اند ترانه را با توجه به موضوع ما مبارزه با کروناویروس و اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گسترش آن می گوید:” Devika.

زیر را در صدای پای بسیاری از پیشرو رقصنده و رقص مدارس آمده اند با تولیدات خود را که کشف چالش های مطرح شده توسط COVID-19 و راه مردم در حال پاسخ به آن است.

به جای یک رسیتال انفرادی, Madhavi Chandran در تماس با دانش آموزان خود گورو Girija Chandran و منتشر کرده است جالب تولید بر اساس سانسکریت باستان sloka ‘Lokah samastha sukhino bhavanthu.’

Madhavi Chandran with her mother, Guru Girija Chandran

“من مادر دانش آموزان مستقر در نقاط مختلف جهان است. من در تماس با برخی از آنها و مطرح این ایده از هر یک از آنها choreographing قطعه خود را به موسیقی است. به زودی هر یک از آنها را به من فرستاده ویدئوها از عملکرد خود را. آن را ویرایش و به یک کامپوزیت قطعه ای است که نشان می دهد بسیاری از جنبه های این بیماری همه گیر” می گوید Madhavi. کوتاه, از خود راضی قطعه توسط او قبل توضیح توسط گورو آغاز می شود عملکرد که در آن دانش آموزان از ایالات متحده, انگلستان, استرالیا, دانمارک, آلمان و قطر نیز انجام دهد.

Kapila Venu

رقصنده ماهر در روایت فریبنده داستان خود را از طریق حرکات و عبارات. به تازگی Nangiarkoothu و Koodiyattam توان Kapila Venu شرکت در آنلاین داستان گفتن جلسه برگزار شده توسط بنگلور-بر اساس Ranga Shankara.

او داستان سیتا با کمک mudras در Koodiyattam. در این ویدئو او توضیح می دهد که چگونه او می تواند با استفاده از زبان mudras مورد استفاده در 2000 سال مراسم هنر یک بار انجام می شود در معابد در کرالا است. اما این یک سیتا که ممکن است آشنا برای بسیاری از ما است. این یک سیتا شجاع و مهربان و عاشق طبیعت. “هر زمان که من شنیده ام داستان در مورد سیتا آن است که در مورد یک شاهزاده خانم عادلانه و زیبا. من نمی تواند مربوط به آن است. بنابراین تمرکز بر روی شخصیت و قدرت درونی است. من ساده mudras به عنوان آنجا که ممکن است گرفته و برخی از آزادی بیش از حد” او با خنده می گوید.

Rajasree Warrier

به جای اساطیر Rajashree Warrier تفسیر کرده است را انتخاب کنید داستان از Jataka قصه و Panchatantra. “بیست داستان بودند visualised از طریق mudras همراه با یک روایت توسط Shoba Tharoor Srinivasan برای Invis رسانه ها. ما قصد داریم به انجام 20 بیشتر. این mudras باید به بازسازی و دوباره تصور برای بار زندگی می کنیم. به عنوان مثال اگر ما به تصویر کشیدن یک زرافه ما به تجسم با نشان دادن آن گردن بلند ارتفاع آن و غيره” معتقد است Rajashree.

این که آیا آن بود mudras یا adavus رقصنده در حال قرار دادن بهترین خود را پا به جلو به کشف مناطق جدید از خلاقیت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>