تعقیب تحویل: یادداشت از هندو آخر هفته وبینار

این بیماری همه گیر است نابود کسب و کار رستوران در سراسر فرمت های سراسر جهان, اما همچنین تسهیل ایده های خلاق به عنوان کارآفرینان پیدا کردن راه هایی برای کنار آمدن. یکی از راه های که در آن بالا سرآشپزها و رستوران ها در حال تلاش برای جزر و مد در طول زمان دشوار است با تمرکز بر تحویل با فرمت. در سطح بین المللی بسیار نوآوری است که در اینجا اتفاق می افتد — یک جهش در مجتمع آماده-به-نوشیدنی کوکتل بالا چای تحویل در لایه های امثال چهار فصل و حتی کلکسیونی از ظروف یکبار مصرف. به عنوان برندها سعی کنید به شکست دادن هر یک از دیگر تاکید است که در نه تنها با کیفیت بالا و مواد تشکیل دهنده اما سخنرانیها و مکانیسم مانند خدمات ساقی به خانه ناهار خوری ‘تجربه’.

در هند ما شاهد رشدی مشابه در مجلل تحویل — یک تغییر بزرگ از قبل از Covid روز. ناشناس ابر آشپزخانه با مشکوک بهداشت و بی تفاوت پخت و پز catered به یک پایگاه بزرگی از مصرف کنندگان با میانگین ارزش سفارش فقط ₹200-₹300. امروز این تیره در آشپزخانه هستند. تاکید بر نام تجاری به عنوان بالا به عنوان ارزش ترتیبی متوسط حتی اگر این به معنی کمتر تحویل توسط رستوران مجلل و یا سرآشپزها.

برای مشتریان بازی با کیفیت خوش آمدید. اما سوال این است که آیا رستوران ها و سرآشپزها قادر خواهد بود برای کسب درآمد به اندازه کافی برای حفظ. اکثر موسسات در حال درمان تحویل به عنوان ایستگاهی ترتیبات اما آیا این را حس را به آنها را برای ورود به این عمودی برای دراز مدت ؟ در نهایت فراموش تحویل پتانسیل های سودآور سرمایه گذاری برای PE بودجه ؟ اینها برخی از سوالات من مطرح شده به یک پر جنب و جوش, پنل از سرآشپزها: Prateek Sadhu از ماسک, ریگی Mathew از کاپا Chakka Kandhari (بورژوازی), Vikramjit Roy از سلام پاندا Saransh Goila از Goila مرغ کره و Sharad Sachdeva مدیر عملیات برای L Catterton آسیا, مواد غذایی و خرده فروشی لوکس متمرکز PE صندوق.

هر دو Sadhu و Mathew مسلم شد که مواد غذایی خود را در فرمت های ارائه بسیار متفاوت از رستوران خود را پخت و پز (غذا و تجربه نمی تواند تکرار شود) و آن این است موقتی. “حتی با تحویل 65 درصد از درآمد ما شده است محو بنابراین ما فقط در تلاش برای انجام هر کاری برای زنده ماندن” گفت: Sadhu. توضیح داد که چرا او در خدمت غذاهای محبوب مانند بریانی و parotta (که هرگز در مبارزه منوی), Mathew می گوید: “مردم می خواهند به راحتی. این ممکن است در نهایت تبدیل شدن به یک جداگانه عمودی.” Roy متفاوت و اشاره کرد که او در تلاش برای اخلال در دسته با تحویل منو با هر دو محبوب و تخصصی ظروف. سلام پاندا موفق شده است در شورای ملی مقاومت در آن یک ماه از عملیات. “ما درآمد ماهانه حدود ₹9 لاخ و ارزش ترتیبی متوسط به بالا,” او گفت:.

در حالی که این دسته است جذب تکامل بیشتر مشتریان مقیاس پذیری و قیمت باقی خواهد ماند و مهم در دراز مدت مشخص Goila. “چند آشپزخانه به تهیه کردن به hyper-بازارهای محلی و قیمت مقرون به صرفه کلیدی خواهد بود.” به عنوان مارک با یکدیگر به رقابت بپردازند و راه رفتن کیفیت-قیمت tightrope, بانکداری در تکنولوژی مهم است. نرم افزار نشان می دهد که مصرف کنندگان چگونه مواد غذایی خود را ساخته شده است به عنوان مثال به من بدهید سرآشپزها یک لبه.

حتی محبوب تحویل به طور معمول یک سوم پول یک مقایسه رستوران اندازه اما با مقیاس آنها می توان بعد از طلوع آفتاب بخش. تمام سرآشپزها شد و به اتفاق آرا در رای خود از اعتماد به نفس پایین به تحویل aggregators و احساس خود را در ناوگان پرسنل حیاتی در upmarket فضا.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر