ساخت خانه خود را در زیر ₹10K


پیلاتیز حلقه

همچنین به نام دایره سحر و جادو, این فراهم می کند مقاومت و کمک و به شما کمک می کند لحن هر دو بالا و پایین بدن است. آن را به ویژه برای هسته تمرینات. در اینجا چند تمرین شما می توانید با آن انجام دهید:

Inner thigh squeeze: دروغ در پشت شما با خالی طرف حلقه بین ران های درونی خود. فشار و نگه دارید برای چند ثانیه. هنگامی که شما خود را درگیر ران های درونی این تاثیر روی عضلات کف لگن خود که نیاز به تقویت در هر سن و سال اما به خصوص اگر شما یک ارشد یا تا به حال بچه ها. فراموش 10-12 تکرار.

شکم فر: جای داخل بالشتک از یک طرف از حلقه پشت در وسط سر در آورد و کف دست به سمت داخل یکی در بالای دیگر در طرف مقابل است. حلقه با فشار دادن سر به دایره ای که باعث می شود مطمئن شوید که شما در حال بلند کردن از تنه نمی گردن. دایره کمک می کند تا در تعامل هسته ای خود و تقویت abdominals در حالی که نگه داشتن گردن در خارج از معادله است.

محوری کشیدگی: این می تواند کمک به کاهش کمر فشار است که ممکن است ناشی از استقرار فقیر. دروغ در پشت شما و بلند کردن پاها به یک میز و موقعیت. جای یک طرف پد بر روی ران خود را و نگه دارید به طوری که دایره موازی با زمین است. فشار بر روی دایره با دست ملایم ضد فشار از ران. زانو باید بیش از لگن.

Radhika Karle, قطار, Hrithik Roshan

تسمه تعلیق

Build your own home gym in under ₹10K

این کمک می کند تا شما ورزش هر بخشی از بدن خود را: قفسه سینه و شکم و پشت بازوها و پاها. شما نسخه های است که می تواند در درب ها و یا تحمل وزن میله است که می تواند به ثابت بین پست درب. شما همچنین می توانید آن را آویزان در خارج از منزل در یک درخت و یا حمایت از ساختار ریخته. TRX اصلی باند به شما گزینه افزایش و کاهش مقاومت. سعی کنید این تمرین:

حلق آویز ردیف برای بازوها و پشت

تخته زانو پهلو و پایک برای هسته اصلی

Bicep فر و پسوند tricep برای بازوها

فشار قفسه سینه برای قفسه سینه

تک پا چمباتمه زدن برای پاها

پرش در پرش چمباتمه زدن برای کل بدن

Vinod Channa, قطار, Riteish Deshmukh

گونی پر از شن

Muscular athlete doing core bag squats workout in a gym.

عضلانی ورزشکار انجام هسته کیسه squats تمرین در سالن بدنسازی.

استفاده می شود به عنوان بخشی از آموزش آتش نشانی در آمریکا این قطعه از تجهیزات ناهموار گرفتن و تغییر وزن آن را بسیار کاربردی است. شما می توانید فشار و کشش ضربه آسانسور پرتاب و شدت آن و انجام انواع تمرینات مانند پریدن یا چمباتمه با آن ‘پوشیدن آن را در اطراف گردن خود را روی شانه های خود را. وجود دارد چند DIY ویدئوها در مورد چگونه به آنها را و آنها را می توان از مد افتاده به سیاهههای مربوط, کرم توپ و یا هر شکل دیگر. یک مار به عنوان مثال می تواند حتی در یک ورزش گروهی.

Praveen Tokas قطار Emraan Hashmi

گوش دادن به doc

  • زمانی که کنار گذاشتن فضا برای ورزش و تناسب اندام لوازم جانبی, نگه داشتن در ذهن این رژیم ورزش است که شما تا به حال قبل از این مستند می گوید: Chandan چاولا, یک متخصص فیزیوتراپی در دهلی نو. “با استفاده از وزن بدن وزن آزاد و گروههای مقاومت هستند ساده ترین راه برای گرفتن آغاز شده,” او می گوید. “خودتان زمان بیشتری برای بازیابی اگر شما استفاده می شود به تمرینات وزن بدن است که می تواند شما را درد.” برای جلوگیری از آموزش خطاهای او می گوید آن را به بهترین نگاه در وب سایت از تاسیس مجلات مانند سلامت مردان و دونده جهان و یا از آنها بخواهید برای یک جلسه آنلاین با یک فیزیوتراپیست.
  • “رفتن آهسته و تمرکز بر فرم است.”

طناب پرش

Healthy young woman skipping rope in studio. Muscular young woman exercising with jumping rope on white background.

سالم زن جوان طناب پرش در استودیو. عضلانی زن جوان ورزش با طناب در پس زمینه سفید.

دوباره دوران کودکی خود را و جست و خیز به طور منظم. پس شما بهتر است سعی کنید دست خود را در دو یا سه برابر داند. آن را ارزان قالب قلبی است که باعث افزایش ضربان قلب. شما می توانید آن را به هر تمرین.

اگر شما در حال انجام آن را برای اولین بار شروع به یادگیری چگونه به گرفتن طناب در اطراف شما. شروع با 30 ثانیه و یک دقیقه منجر به 5-10 دقیقه در روز است. پرش بزرگ برای خود استخوان و مفاصل به خصوص در کودکان در حال رشد. برای بزرگسالان می دانیم که این یک تاثیر ورزش, به طوری که آن می تواند بر زانو خود را اگر به درستی انجام نشده و یا اگر شما از قبل موجود آسیب یا زانو بیماری است. تنها هنگامی که شما اصول اولیه مناسب باید به شما استفاده از یک وزن طناب.

سهراب Khushrushahi, قطار, Alia Bhatt

Mat

HIIT, High Intensity Interval Training Workout Indoors

HIIT شدت بالا تمرین اینتروال تمرین در داخل خانه

این اولین چیزی که شما نیاز به خصوص برای تمرینات در زانو — زمین می تواند بیش از حد سخت و گاهی اوقات ، یک فرش به سادگی انجام نخواهد شد چرا که هنگامی که شما رو به پایین تمرینات شما نمی خواهید به استنشاق تمام گرد و غبار و دوده از الیاف.

هنگام خرید یک حصیر تست آن: دراز کشیدن در آن را به مطمئن شوید که شما طول مناسب — ایده آل وجود دارد باید چند اینچ از فضا در هر دو پایان. ببینید اگر این شوک absorbant به حدی است. بیت از آن را نباید پوست انداختن — که فقط با کیفیت ضعیف. و مطمئن شوید که یک نورد حصیر رول صاف و بدون پیچش یا حلقه زنی در لبه. نباید لغزش در کف و بدن خود را نباید لغزش در آن زمانی که شما عرق. سعی کنید با انجام چند تمرین بر روی آن قبل از خرید.

پاک کردن حصیر روزانه و شستن آن با آب و صابون یک بار در هفته پخش آن را در آفتاب برای حدود 30 دقیقه پس از استفاده. اگر ممکن است سرمایه گذاری در یک است که ساخته شده از مواد طبیعی.

یاسمین Karachiwala قطار کاترینا کایف

گروههای مقاومت

Build your own home gym in under ₹10K

این است که یک قطعه از تجهیزات شما می توانید به راحتی و بسته را در هر نقطه. آنها خوب هستند مهم نیست که چه اندازه و یا وزن است. آنها اجازه می دهد برای عضلات به کار متحد المرکز (کوتاه) و eccentrically (آهنگسازی). در اینجا چند تمرین:

سگ پرنده: این را بهبود می بخشد ثبات ترویج استقرار مناسب با تشویق خنثی ستون فقرات و تسکین کمر درد. آن را تقویت هسته ای خود را در لگن و عضلات پشت.

متحد هیپ محوری: این کمک می کند تا تقویت و ساخت glutes خود را در راه آرام.

عرضی چرخش: آموزش مداوم در عرضی هواپیما (از خط فرضی که تقسیم بدن به بالا و پایین) را افزایش می دهد خود را قدرت هسته ای و ثبات و تعادل و هماهنگی و چرخش قدرت.

لترال فلکشن: این جنبش از تنه به سمت چپ یا راست که شامل حرکت از شانه سمت مفصل ران در هر دو طرف.

Praveen Nair, قطار, Shraddha Kapoor

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>