BS-VI: چرا کوچک با ظرفیت موتور از دست دادن قدرت ؟

چند ماه گذشته دیده می شود یک جریان ثابت از BS-VI دو چرخ راه اندازی و تقریبا در هر یک از آنها را دیده است و از دست دادن کوچک در قدرت و گشتاور. چرا این اتفاق می افتد و چرا ما با دیدن هر چیزی به عنوان نمایشی در طول سوئیچ از BS-III به کارشناسی-IV? دلیل BS-VI نیازمند یک گام بزرگ در نظر انتشار گازهای گلخانه ای کنترل به طوری که تقریبا هر سازنده تا به حال به سوئیچ از carburettors به ریز تر قابل کنترل تزریق سوخت (FI) سیستم. اما در حال حرکت به سادگی به FI نیست و تنها هزینه فاکتور به عنوان یکی دیگر قیمت به مفهوم در نظر گرفتن اضافی فلز گرانبها مورد نیاز در اگزوز مبدل کاتالیزوری.

به جای گسترده ای تعمیم موتور است که برای تولید قدرت بیشتر نیاز به کاتالیست و مواد. زمانی که موتور سیکلت خود را بیمه ماشین, افزایش قیمت توسط چند نفر واقعا صدمه دیده است و به همین دلیل بیشترین عملکرد ماشین آلات از تلویزیون, KTM و دیگران به نظر می رسد به حفظ قدرت خود و ارقام. اما هنگام کار در لبه برش از صرفه مهندسی, هر روپیه شمارش و پس از این تولید کنندگان خود را به دنبال در یک قیمت به نسبت عملکرد که بسیار روی حیله و تزویر به تعادل است.

بیشتر به نظر می رسد به این نتیجه رسیده اند که تجربه سواری برای مشتریان مهم تر از مشخصات روی کاغذ. و که تجربه سواری نهفته است تا حد زیادی در شکل و ارتفاع موتور گشتاور منحنی. با سوئیچ به کارشناسی-VI همه به نظر می رسد تلاش برای صاف کردن موتور خود را تحویل قدرت و گشتاور منحنی پایین تر در برگرد محدوده که در آن موتورهای عامل موثر تر است. انجام این کار در نتیجه در بیشتر کارآمد احتراق که در نتیجه گازهای گلخانه ای کمتری برای کاتالیزور مواد برای تمیز کردن — یعنی کمتر کاتالیست و مواد مورد نیاز! قوی تر عملکرد در پایین RPMs را حفظ مشتریان هدف مبارک نیز هست. تولید کنندگان مانند هوندا را توسعه داده اند کاملا جدید کوچک با ظرفیت موتور برای دیدار با این هدف است.

چت با مقامات شرکت نشان می دهد که چقدر به چالش کشیدن این روند شد. برای مثال اگزوز عقب فشار از همه که کاتالیزور مواد و حتی اضافی بار الکتریکی از علاوه بر این از یک FI سیستم می تواند یک اثر و این قابل توجه خواهد بود در موتورهای کوچک.

پس از آن وجود دارد این واقعیت است که موتور به طور سنتی شده است تنظیم برای اجرا بسیار لاغر در هند و این یکی از دلایلی است که چرا ما بهره وری سوخت اعداد خیلی خوب هستند. ما می تواند دور با این دلیل هند تا حد زیادی به همان توپوگرافی و آب و هوا شرایط. اما تکیه سوزاندن باعث بیشتر NOx انتشار بنابراین ما در حال حاضر به حرکت و نزدیک به محاسبه میزان عناصر (یا کامل) احتراق که در آن تمام سوخت سوخته است. بیشتر سوخت سوخته است در این فرایند منجر به یک افت کوچک در بهره وری سوخت اما که باید جبران کاهش گشتاور منحنی.

آن است که همه کاملا جذاب و اگر شما در خارج وجود دارد, روش سوارکاری جدید کارشناسی-VI دو چرخ آن است که به خوبی می دانیم که چقدر کار رفته است به مطمئن شوید که شما یک پاک کننده حالت از حمل و نقل.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>