من نوشتن این قطعه یک ساعت پس از نارندرا نخست وزیر هند اعلام کرد 21-day مستند. آخرین باری که من تحت مستند بود که در طول vipassanaکه تنها 10 روز است. من به یاد داشته باشید ایستاده peeking بیش مرز دیوار کوچک زنان مرکب در Dhamma Salila Dehradun تماشای یک زن و شوهر از کامیون های در یک فاصله. چگونه خوش شانس بودند به صورت رایگان. من متعهد من هرگز مرتکب جرم و جنایت از آنجا که من نمی خواهم به در زندان است. نه این که من می خواهم. بدیهی است.

اما آن را نیز که در ششمین شب از vipassana که من احساس سعادت بدون هیچ دلیل. ما معمولا احساس شادی به دلیل ارتقاء یک نوزاد جدید عشق چیزی از خارج است. اما در اینجا من در رختخواب دراز کشیده و چشم بسته و یک لبخند بزرگ بر روی صورت من بدون هیچ دلیلی. آن روز فهمیدم که چرا مردم را انتخاب کرد به sanyasa — اگر من می تواند احساس سعادتمند در این راه از درون من لازم نیست چیزی خارجی.

آن است که یک میدان راه گفت که ما بیش از 10 روز است. کامل سه هفته و یا مورد نیاز 21 روز به صورت یک عادت جدید. در طول vipassanaما مراقبه برای حدود 10 ساعت در روز. ما نیز صحبت نمی کنم و یا به دنبال در هر یک از دیگر (و یا تلاش ما). ما را از طریق خستگی و درد و غم و اندوه واقعه غم و اندوه سرور و نشاط و آرامش همه در یک روز کار. ما آخرین غذایی مناسب بود در 11 am. افشای کامل: من قاچاق در یک کاسه موسلی و یک زن و شوهر از paracetamols که در دستی زمانی که من تا به حال میگرن.

این زمان آن متفاوت است. ما باید 21 روز با اتصال کامل با مواد غذایی و حداقل برخی از زمان به فراغت. برخی از کسانی که همه چیز شما می خواستم برای انجام اما هرگز در این زمان اتفاق می افتد در حال حاضر. در حالی که اکثر کارشناسان نشان می دهد مدیتیشن, من اختلاف نظر دارند. اگر شما در حال حاضر در یک حالت اضطراب و افسردگی پس از آن بدون هدایت مدیتیشن گورو شما ممکن است ضرب منفی.

سفر درون آغاز می شود با نفس است. آیا ذهن شما است که در قاره های دیگر در فرد دیگری و یا چند ماه پیش رو در آینده نفس خود را با قدرت به جلو و آن را به حال. من به تازگی به ثبت یک سری از پادکست به نام Holistic Healing با RedFM. برای یک قسمت, من, مصاحبه, Mala Baruah یک معلم مراقبه مستقر در دهلی نو است. او توصیه می شود که لحظه ای که شما برای باز کردن چشم خود را در صبح را 25 تنفس عمیق ردیابی حرکت آن پایین ستون فقرات خود را و بازگشت به بالا. فوری صلح است.

هنگامی که شما در حال تاکید کرد اولین چیزی که شما انجام دهید این است که توقف تنفس. در این زمان از اضطراب و عدم اطمینان است و شفا از نفس کار می کنند. این یوگایی تمرین نادی-shodhana یا متناوب سوراخ بینی تنفس باید ضروری عادت روزانه است. اگر پس از 21 روز شما ظهور با عادت و تمرین تنها که, شما تبدیل خواهد شد. نویسنده vaidya و طب جایگزین کارشناس, Dr Robert Svoboda می گوید که سوراخ بینی متناوب تنفس به مدت 20 دقیقه در هر روز به اندازه کافی در خود دارد. این پاک معابر بینی خود را افزایش می دهد و انرژی و افزایش ایمنی خود را آرام سیستم عصبی و ارزانی, روشن, پوست درخشان.

در یوگا توالی صحیح است asana, pranayamaسپس dhyana. ما تمرین آسانا و تلاش dhyana, اما بسیاری از ما فاقد صبر و شکیبایی برای پرانایاما. پس از شما با این تمرین به مدت 20 دقیقه (تغییر دست اگر یک دست خسته می شود) نشستن به مدت دو دقیقه در سکوت. شما حتی نمی نیاز به تلاش زیرا مدیتیشن اتفاق می افتد به طور طبیعی.

در طول این زمان ما نیاز به تشکیل عادت است که می تواند پایدار هنگامی که زندگی به حالت عادی بازگشت. اگر ما نمی تبدیل شده توسط این تجربه ما از زمان هدر رفته است. مثبت است که عادت به نوشیدن آب به اندازه کافی و استفاده از روغن کرچک در پلک و مژه ها. با استفاده از این روز به درمان و تغذیه. نفت خود را سعی کنید کشیدن روغن خودتان یک ماساژ صورت. سود از دفتر خانه است که می تواند اتفاق می افتد به طور همزمان. استفاده از اتصال خود را به آموزش خود و تعیین اهداف شخصی. شما چهره خود را شیاطین و احساس سوختگی. اما ما نیاز به بالا بردن آگاهی ما. به یاد داشته باشید که حتی طلا ساخته شده است با آتش است. این است که وقت خود را — آن را طلایی.

Vasudha رای بود, زیبایی, مدیر هارپر بازار جهان وطنی و سلامت زنان. او در وبلاگ ها vbeauty.co. او همچنین یک گواهی یوگا معلم و تدریس شده است در ورزشگاه در دهلی نو. پیوستن @vasudha.rai در Instagram امروز (مارس 25 سال 2020) در 1 ساعت برای یک جلسه زنده در تکنیک های تنفس در میان دیگر نکات سلامتی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im