حامل داخلی پیش بینی می شود به متحمل شدن ضرر و زیان در حدود 1.75 میلیارد دلار سه ماهه بعدی به دنبال آن فرودگاه و concessionaires با ضرر و زیان از بین $1.50 میلیارد و $1.75 میلیارد دلار با توجه به Capa هند است. زمین دست زدن به صنعت می تواند گزارش از دست دادن $80-90 میلیون نفر در طول همان دوره است.

این تخمین ها به صورت بالقوه بخشی از ضرر و زیان فرض کنیم که همه داخلی و بین المللی عملیات مبتنی باقی می ماند تا 30 ژوئن کلاه هند گفت: در این گزارش با عنوان ‘طرح مالی بالقوه تاثیر COVID-19 در هند حمل و نقل هوایی’.

“هندی ترین شرکت های هواپیمایی نیست و ساختار خود را در مدل های کسب و کار قادر به مقاومت در برابر حتی به طور منظم شوک مانند افزایش قیمت سوخت و یا رکود اقتصادی اجازه دهید به تنهایی بار در یک قرن حوادث” در این گزارش با اشاره به شیوع جهانی این بیماری ویروسی.

“با جهانی حمل و نقل هوایی تقریبا آسیاب را متوقف کند و برای چه چیزی می تواند یک دوره طولانی این امور است که افزایش خطرات برای حتی قوی ترین حامل در جهان است. در ضمن چند ضعیف تر شرکت های هواپیمایی به احتمال زیاد به خروج” آن را گفت.

هواپیمایی هند آماده نیست برای نوع شدید سیستمیک شوک است که آن را در حال حاضر چهره و خرید اینترنتی از COVID-19 همه گیر خواهد شد تاثیر بر کل حمل و نقل هوایی زنجیره ارزش از جمله فرودگاه اپراتورهای وظیفه رایگان فروشگاه خرده فروشی, مواد غذایی و نوشیدنی ها و سایر فرودگاه concessionaires زمین گرداننده های تعمیر و نگهداری, تعمیر و تعمیرات صنعت های پروازی شرکت های پذیرایی و همچنین توزیع بلیط, سیستم عامل, کلاه هند گفت.

“کل بخش است که در حال حاضر در وضعیت بحران است که قطعا تاثیر FY2021 و کاملا احتمالا فراتر از” این گزارش گفت:.

نعناع به حال در 25 مارس گزارش داد که شرکت های هواپیمایی در هند خیره در یک سقوط بالقوه پس از COVID-19 شیوع به نقل از مقامات صنعت.

Wadia گروه کنترل GoAir روز چهارشنبه گفت: کارکنان آن است که تمام کارکنان خود را مجبور به قطع پرداخت در ماه مارس است. “تحت شرایط فعلی ما خودمان را پیدا کنید در ما هیچ چاره ای جز به گسترش حقوق و دستمزد کاهش برای همه ما برای ماه مارس است. ما اطمینان حاصل شود که کمترین پرداخت نمرات رنج می برند حداقل” هواپیمایی, مدیر اجرایی, Vinay Dube گفت: در یک ایمیل به هواپیمایی کارکنان.

Dube ایمیل به کارکنان خود را یک روز پس از دولت هند آغاز 21-day مستند شامل گسترش COVID-19. تمام شرکت های هواپیمایی در حال انتظار به زمین ناوگان خود را در طول این دوره است.

یک مقام ارشد شرکت هواپیمایی رسمی گفت که تنها دو شرکت هواپیمایی نیلی و GoAir هستند فعالانه در نظر گرفتن سختی مراحل را به صرفه جویی در پول نقد.

“خطوط هوایی دیگر مانند دولتی هوایی هند می تواند بیشتر تزریق پول نقد از دولت کمک خواهد کرد که آن شناور باقی می ماند در حالی که کسانی مانند Vistara عمیق به جیب مروج” این مقام گفت: درخواست ناشناس ماندن.

“شرکت های هواپیمایی با ضعیف تر ترازنامه ممکن است زنده ماندن بحران” این مقام گفت.

COVID-19 است که انتظار می رود تحت تاثیر قرار دهد و حتی حامل های قوی ترازنامه کلاه هند گفت: در آن گزارش.

“در این رویداد از 3 ماه تعطیلی دو ذکر شده حامل تنهایی نیلی و SpiceJet می تواند گزارش ترکیب زیان های $1.25-1.50 میلیارد سراسر 4QFY2020 و 1QFY2021” آن گفت:. “نیلی را تا کنون دلخواهی رایگان ذخایر نقدی ممکن است تقریبا از بین برود ،

تاتا و پسران است که در عمل دو هواپیمایی Vistara و AirAsia هند در یک سرمایه گذاری مشترک با خطوط هوایی سنگاپور و مالزی ایرآسیا Berhad می تواند بیشتر مجبور به توجیه آن نمونه کارها و راه اندازی فقط یک شرکت هواپیمایی در حالی که دولت برنامه ریزی شده سرمایه گذاری ملی حامل هوایی هند با مسئولیت محدود می تواند به تعویق افتاد فراتر از سال مالی 2021, Capa هند گفت.

“در کوتاه مدت به تنهایی هوایی هند می تواند محافظه کارانه نیاز به کمک های مالی بیش از 1.5 میلیارد دلار برای زنده ماندن” به آن اضافه شده است.

با توجه به صنعت حمل و نقل هوایی بدن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) صنعت هواپیمایی در سطح جهانی انتظار می رود که به از دست دادن تا $252 میلیارد دلار درآمد در این سال به دلیل تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر.

“شرکت های هواپیمایی به شدت در تلاش برای زنده ماندن در سخت ترین زمان قابل تصور است. ما مردم و تجربه برای دیدن این طریق” یاتا مدیر کل Alexandre de Juniac گفت: در یک تلفنی رسانه های توجیهی در COVID-19 در 24 مارس.

“اما برای اینکه کاملا صادقانه ما پول ندارد. و ما نیاز دولت به پل ما را به نقطه که در آن ما می توانید شروع به بهبود می یابند,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de