به عنوان رستوران باز پست-مستند در اینجا به اوج دزدکی حرکت کردن در آنچه که شما می توانید انتظار

نوکر لبخند پشت ماسک خود را اما تنها به دور است که یک بازی دوستانه زیگ زاگ در اطراف چشم خود را. به عنوان چنای را سویا Soi آماده به استقبال مشتریان پس از تقریبا 80 روز این تیم است تا پوشش sanitisers و تار مجموع برابر با انرژی است.

یک کارمند دارای مادون قرمز متوسط تفنگ به عنوان مدیر در یک لبخند, ماسک, درب باز می شود با شکوفا. در داخل اگر چه فضایی است که هنوز اطمینان آشنا; کدهای QR را جایگزین منوها طرفداران whir بالا به جای استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع و نقاب کارکنان در حال حاضر خرس sanitisers نه پیش.

به عنوان رستوران باز امروز در بسیاری از شهرها یک چیز روشن است COVID-19 اتحادش را تغییر ناهار خوری. و بعدی خود را در رستوران غذا در حال رفتن به بسیار متفاوت از آن آخرین شام قبل از Janata مقررات منع رفت و آمد از مارس 22.

Infra-red temperature screening in progress at Soy Soi in Chennai

مادون قرمز متوسط غربالگری در پیشرفت در سویا Soi در چنای | عکس های اعتباری: ب VELANKANNI راج

Nikesh Lamba, مدیر اجرایی Pricol شناس (اجرا می شود که سویا, Soi Savya رسا, بهارات اغذیه فروشی و مشروب فروشی و دو Roti) پیاده روی را از طریق فضای ناهار خوری در یک ماسک با اشاره به اینکه چگونه آنها را مسدود جایگزین جداول. در حالی که قوانین متفاوت در هر کشور, راهنمای منتشر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده در ژوئن 4 با لینک مستقیم رستوران ها به اجرا در 50 درصد از ظرفیت خود را تشویق غذای آماده, ضد عفونی, جداول, عمیق, تمیز washrooms و اجرا ماسک صورت. آنها همچنین نشان می دهد متناوب کاربران.

جدید عادی

بحث در مورد چگونه آنها را مجموعه ای از سیستم های جدید در محل فعال نزدیکی-تماس با ما ناهار خوری در سویا Soi Nikesh امتیاز در جدید خود را اکریلیک مواد غذایی را پوشش می دهد که محافظت از sanitised ظروف و کارد و چنگال در هر جدول. مشتریان هم اکنون می توانید اسکن یک کد QR بر روی میز به سفارش مواد غذایی خود را و همچنین پرداخت آنلاین.

COVID-19 ضربه رستوران صنعت در سراسر جهان با هزاران نفر از دست دادن شغل. بازگشایی پیچیده است: سرآشپزها و رستوران در حال مرور ناپایدار وب جدید قوانین و مقررات که تحت تاثیر تغییر سلامت مشاوره به عنوان جهان چنگ زدن با این بیماری همه گیر. در هند هر دولت دارای قوانین خاص خود را دارد — تامیل نادو به عنوان مثال اجازه نمی دهد که تهویه هوا در رستوران در حال حاضر.

At Soy Soi, they now have acrylic food covers, which protect sanitised crockery and cutlery, on each table

در سویا Soi آنها در حال حاضر بنفش مواد غذایی را پوشش می دهد که محافظت از sanitised ظروف و کارد و چنگال در هر جدول | عکس های اعتباری: ب VELANKANNI راج

با تنها 40 از 80 کرسی های عملیاتی و کوتاه پنجره برای ناهار خوری (زمانبندی در حال حاضر ظهر تا 8 pm), Nikesh می گوید که آنها انتظار بسیاری از مشتریان هستند و به جای تمرکز بر غذای آماده. “ما نمی دانیم که اگر مردم در خواهد آمد” او shrugs اضافه کرد: “اما ما تا به حال آشپزخانه باز به هر حال برای تحویل بنابراین ما تصمیم به باز کردن رستوران.”

آنها در حال کار با یک اسکلتی کارکنان به عنوان بسیاری از آشپز و پیشخدمت چپ چنای برای خانه خود شهرهای زمانی که مستند آغاز شد. “در حال حاضر بسیاری از پدر و مادر خود مردد هستند به آنها اجازه بازگشت به این شهر می گوید:” Nikesh. اما Karthik Podatur که با این نسخهها کار به عنوان مدیر در Savya رسا می گوید: او مشتاق به بازگشت به کار بیش از یک تماس تلفنی از نگاری در مادورای منطقه.

باز کنجد

  • “ما با قرار دادن چراغ و کف زدن برای مشتریان خود در تاریخ 8 ژوئن. اولین مشتریان دریافت خواهد کرد با تشکر از شما یادداشت ها را از ما می گوید:” Ranjana Singhal شریک مدیریت و از بنیانگذاران کویمباتور رستوران که Y مواد غذایی بر روی بروید و کافه Totaram. “خواهد شد که راه ما از انتقال قدردانی ما را به کسانی که به ما نان و کره” او می افزاید.
  • Ranjana و تیم او ساخته شده اند دقیق دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای بخش های مختلف. برای مثال خط مقدم ما کارگران خواهد بود در اجباری ماسک و رودريها. آنها را در دمای شام و سند است که به همراه شماره تلفن خود را,” او توضیح می دهد. افراد مشغول به کار در آشپزخانه را به پوشیدن ماسک و دیگر دنده محافظ و همچنین شستشو و پاکسازی دست خود را در هر ساعت.
  • جداول را نمی تواند تنظیم شود. کارد و چنگال است که sanitised و پیچیده شده در دستمال کاغذی آماده خواهد شد همراه با عینک خواهد شد که قرار داده شده رو به پایین. صفحات نگه داشته و در بخار خواهد شد به جدول با دستورات بر روی یک سینی. شام را در خدمت خود. اگر آنها ناراحت کننده با استفاده از این رستوران ظروف و کارد و چنگال آنها می توانید انتخاب کردن به صورت یکبار مصرف و بشقاب و قاشق و چنگال در پرداخت.
  • نیز وجود دارد گزینه سفارش های دیجیتال و منو. مطبوعات را وارد کنید و دستور می رسد ،
  • Ranjana می گوید: “ما ترجیح می دهند ما شام را قبل از رزرو به عنوان ما می توانیم تنها 50 درصد از ظرفیت ما.”
  • در حالی که سیستم های فوق در محل هستند و این تیم تمرین کرده است به مطمئن شوید که همه چیز می رود بدون دردسر Ranjana است و با توجه به ارائه شام ویتامین C آب عکس. “پس از gooseberries در حال گفت برای کمک به ایجاد مصونیت ما در حال برنامه ریزی برای استقبال از ما شام با آب خواهد شد که در خانه است.”
  • با ورودی از Pankaja Srinivasan

“نشستن در خانه و تماشای چهار دیوار بسیار دشوار است. برادر من یک بافنده بنابراین گاهی اوقات من به او کمک کند در قدرت بافندگی به زمان تصویب… من حتی به نام سرآشپزها و ساخته شده برخی از Savya رسا ظروف در خانه مانند kozhi peralan,” او می گوید. او می افزاید: “اما من از دست مهمانان غذا و چت. آن است که نه تنها برای پول,” او می گوید و اضافه کرد که او در حال شکل گرفتن اتوبوس بعدی به Chennai بنابراین او می تواند بازگشت به کار. او می گوید: “بچه ها تمام تماس و درخواست زمانی که آنها می توانید به عقب می آیند” اما در حال حاضر تنها آنهایی که در تامیل نادو در حال بازگشت به عبور از مرزهای دولتی پیچیده است.

بر اساس بمبئی-کارآفرین و رستوران Riyaaz Amlani که سابق رئيس جمهور از انجمن ملی رستوران از هند (NRAI) توضیح می دهد که چگونه آنها در حال کار بر روی تغییر رستوران پوسته و راه اندازی سیستم های سازگار با قوانین اما این روند پیچیده است. مدیر عامل مترادف دستباف رستوران که دارای مارک های معروف مانند, اجتماعی, خانه های دود دلی و قهوه خود را تحت چتر Riyaaz در حال حاضر اجرا می شود 59 رستوران در 16 شهر در سراسر هند است.

بحث در مورد تاثیر COVID-19 خواهد شد که در صنعت او می گوید: “من از آنها بدم میاید به روز قیامت پیامبر, اما از آن است که به دنبال خوب است. در حدود 15-20 ٪ از رستوران ها ممکن است بازگشایی شده است. سپس حفظ آنها خواهد بود که چالش واقعی چرا که تحت این شرایط ما از دست دادن پول بیشتر زمانی که ما بازگشایی…” Riyaaz پیش بینی “30 تا 40 درصد فرسایش ها و رستوران ها در این کشور در سال آینده”.

با افزایش هزینه و کاهش درآمد تمرکز در حال حاضر در بقا. Riyaaz توضیح می دهد که این مدل تحویل به ارمغان می آورد فقط در درصد بسیار کمی از کل فروش برای رستوران ها ساخته شده و طراحی شده برای شام. “ما همچنین متوجه شده تحویل به پایین در حدود 60%,” او می گوید و اضافه کرد با این حال که آنها همچنان به اجرای غذای آماده منوها در برخی از رستوران ها عمدتا به ماندن درگیر با مشتریان است.

آشپز ریگی Mathew که اجرا می شود کاپا Chakka Kandhari در چنای و بنگلور نیز با صرف چند ماه گذشته تمرکز بر ارتباط با مشتریان از طریق یک مستند منو که او گاهی اوقات ارائه خود را. آماده برای باز کردن او می گوید: او در حال رفتن به “صبر کنید و تماشا”.

در عین حال او خواسته است تا کارکنان خود را, بسیاری از آنها مجبور به بازگشت به خانه خود در شهرهای کرالا به طبخ. “من به آنها گفتم صرف زمان در آشپزخانه. من مقدار زیادی از دستور العمل های جدید به این ترتیب مانند ماهی ساخته شده با ساقه موز. و یا پخته شده با آلوچه برگ.” همه این ها را به تواند مفید باشد هنگامی که او در نهایت بازگشایی, به عنوان او در نظر دارد برای ایجاد یک منوی غنی از شفا مواد غذایی از جمله گیاهان آیورودا.

At Kappa Chakka Kandhari in Chennai and Bengaluru, Chef Regi Mathew is keeping the menu simple and local

در Kappa Chakka Kandhari در چنای و بنگلور, آشپز ریگی Mathew نگه داشتن منوی ساده و محلی | عکس های اعتباری: R_Ragu

ریگی قصد دارد به شام زمان خاص اسلات پس از این رستوران ها می تواند sanitised بین seatings. حاکی از این است که محیط نیاز نیست نگاه بالینی با اقدامات ایمنی در محل او می گوید: “این بستگی دارد که چگونه شما پیاده سازی آن است. ما باید یک فضای خارج به شستن دست های خود را. ما ارتباط برقرار خواهد کرد اما ما نمی خواهیم به از دست دادن جذابیت از مهمان نوازی.”

از آنجا که رستوران را به نزدیک 8 ساعت او را به کار بر روی چای بالا و زود شام منو شامل کانجی, puttu و نشاسته کاساو یا مانیوک.

رفتن محلی

در حال حاضر Regi — مانند همه دیگر سرآشپزها — نیاز به نگه داشتن منوهای ساده و محلی: مواد تشکیل دهنده آنها دشوار است به منبع به عنوان هند به آرامی برطرف طولانی خود را مستند. در سویا Soi, آشپزخانه, آشپز پیتر Tseng پیدا کردن راه های عملی برای طبخ غذا های آسیایی با آنچه در دسترس است در بازار محلی است. آن است که نه فقط مواد عجیب و غریب استفاده می شود که به پرواز در خارج از کشور هستند که در دسترس نیست در حال حاضر پیتر می گوید. “حتی سنبل هندی و, خسرودار که از اوتی هستند, دشوار است به منبع”.

The popular rasa vada at Mathsya

محبوب رسا vada در Mathsya | عکس های اعتباری: K Pichumani

آشنا راحتی مواد غذایی است حاکم از طریق این بیماری همه گیر. در Mathsya چنای را یاد یودیپی, رستوران, رم, Bhat می گوید که آن را محبوب ترین ظرف برای تحویل از طریق مستند شده است خبرگزاری رسا vada. “مردم به من بگویید که این یک معجزه غذا” او می خندد. او آماده است برای باز کردن و در عین حال به عنوان تنها حدود 10 درصد از کارکنان خود را در محل در حال حاضر. “بسیاری از آنها شده اند با ما برای 30 و 40 سال,” او می گوید و اضافه کرد که بزرگترین چالش برای 100-year-old رستوران در حال رفتن به پیدا کردن راه هایی برای حفظ این آشپز و سرور’ شغل.

“ما سه نسل از مشتریان وفادار پشتوانه ما و درخواست من برای بازگشایی, اما من نمی دانم چقدر دیگر ما می توانید نگه دارید که اگر این وضعیت را بهبود نمی بخشد,” رم می گوید. “من صرف سه روز آینده صحبت کردن به مردم در مورد ابزارهای ما برای کمک به بازگشایی شده است. اشعه ماوراء بنفش برای پاکسازی جداول HEPA فیلتر هوا, راه های جدید برای پاکسازی سبزیجات: من اقتدار در هر یک از این. اما من انجام بهترین من.”

در ضمن برای چند ماه گذشته با وجود رستوران ها بسته بودن رم هنوز هم بازديد Mathsya سه شاخه روزمره است. “من هیچ کار! اما چه خواهد شد من در خانه نشسته؟”. “حداقل این راه من می تواند یک فیلتر قهوه.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>