هنرمندان به اشتراک گذاری ارزش باران در میان همه گیر

این حرکت ابرها که هم زده Kalidasa به قلم خود شعر حماسی Meghaduta. از زمان بسیار قدیم و نویسندگان و نقاشان و فیلمسازان رقصنده و اجرا شده اند با الهام از باران و آن درام است.

Hashimiyah N کارون

فیلمبردار و مدیر

عناصر طبیعت بافت بوم برای Hashimiyah N کارون که او را پر می کند در خود درخشان و انفعال از نور و سایه. آخرین ویژگی فیلم Oluشد قصیده به طبیعت است.

Hashimiyah احساس باران منعکس کننده خلق و خوی ما برجسته احساسات عاشقانه, ترس, اضطراب و مالیخولیا. “این است حیات, اما آن را نیز می تواند نماد پایان. در بسیاری از راه های آن این است که تعاملات ما با این باران است که باعث می شود هر موسمی یک مزیت یا یک زهر. در این سال به عنوان ما را از طریق یک بیماری همه گیر من امیدوارم که ما یک خوش خیم موسمی است که نمی خواهد از بند باز کردن خشم خود را بر ما. اما دوباره آن بستگی دارد که چقدر ما با دخالت طبیعت,” او می گوید.

Shaji N Karun

در Piraviاو اولین فیلم خود به عنوان کارگردان در بسیاری از حالات باران یک لایت موتیف است که عمل به عنوان بصری و شنیداری و عاطفی ماشه در سراسر فیلم. این استعاره ای است که نماد فقدان پسر عذاب از پدر حس بی زمانی عدم اطمینان و اشتیاق پدر به دیدار پسرش.

او می گوید: “حتی دیالوگ متصل شد به باران… آن حضور مداوم باران که برجسته از دست رفته را با حضور در Piravi حتی زمانی که او وجود دارد در یک شات تنها. ما در ریختن باران در جولای وجود دارد و نه یک روز و هنگامی که بسیاری از ما از جمله هنرپیشه Premji بودند آغشته به پوست است. من نمی خواهم به استفاده از باران مصنوعی وجود دارد به عنوان یک نور خاص که suffuses اطراف در طول موسمی و ما قادر به ضبط که در Piravi.”

معاونت Dhananjayan و Shanta Dhananjayan

کلاسیک, رقص

این موسمی امید Padma بوشان-awardee VP Dhananjayan را نمی تواند خطرناک باشد اما صلح آمیز مانند آنهایی که از دوران کودکی خود را. “با این بیماری همه گیر در اطراف ما امید خدا ارسال خواهد شد و صلح آمیز و آرام و مفید موسمی نوع که در آن ما می توانید قایق کاغذی و آنها شناور در آب است. یکی است که زندگی را به حالت عادی بازگشت.”

Dhananjayan and Shantha Dhananjayan

بیش از یک تماس تلفنی از چنای او می گوید: “باران و موسمی همیشه الهام گرفته از انسان, اما این هنرمند بیش از دیگران است.” این شرکت زن و شوهر جشن باران در سه productions. آخرین بود Kumaransasn را کارونا,طراحی شده برای شاعر جشن سده. “تولید شد و تمام شش فصل بوده اما باران بیشتر شد استادانه بیان شده است. در باد و وزش باد و رقص درخت برخورد ابرها رعد و برق و در نهایت به رگبار. آن را به پایان می رسد با جریان رودخانه ما با استفاده از موسیقی غربی برای این قطعه می گوید:” Dhananjayan.

JungleBook بود که در مجموعه ای به موسیقی توسط پاندیت Vijayaraghav رائو و بر اساس ragam Meghranjini, نمایش رقص طاووس قبل از باران. “ما خوش شانس بودند به تماشای رقص توسط تقریبا 100 طاووس در برابر یک پس زمینه از برخورد ابرها و رعد و برق در راجستان” به یاد می آورد Dhananjayan.زن و شوهر, طراحی و Ghanshyam – شکسته شعبهیک فیلم اجتماعی سوء مصرف مواد مخدر ساخته شده در همکاری با پاندیت Ravi Shankar . “او مشتاق به نشان دادن فصل و باران به تصویر کشیده شد باران از قطره اول. “او می گوید.

Anees سلیم

نویسنده

سیل و یا همه گیر است به باران هر گونه کمتر مطلوب برای نویسنده Anees سلیم.

“اجازه دهید آن را باران وقتی که من از مرگ می گوید:” نویسنده Anees سلیم که اغلب تصاویر مرگ خود را در یک روز بارانی. “این یک روز کامل برای مردن” او می گوید: بیش از تلفن از خانه اش در Kochi.

Shaji N Karun

Anees’ نوشتن بوده است بسیار با الهام از باران — آن را برای تلفن های موبایل خود خلق و خو و راه آن تغییر جهان است. او بدون توضیح داده شده توسط آن “همه چیز را احساس اما بی تفاوتی”.

از فراخوانی شادی را به ناامیدی و تمام طیف احساسات باران برای او می گوید: باران نیز زمان مناسب برای نوشتن. “من ترجیح می دهم آن را به تابستان هر روز است.”

Anees به خصوص دوست دارد به رانندگی در باران. “من دوست دارم که چگونه آن بازدید ماشین من.” او اضافه می کند که او را دوست دارد به سفر وقتی که باران بیش از حد.

موسمی در کرالا است سایه ای عاشقانه تر از آن است که در دیگر نقاط کشور می گوید: این نویسنده که آثار حمل معمولا یک اشاره از باران خیس کرالا چشم انداز است. “وجود دارد یک لحن سبز در اینجا,” او می گوید.”نگاهی به برگ صبح روز بعد از یک روز بارانی. تمام گرد و غبار شسته و آنها به نظر می رسد روشن تر است. این تصاویر که گیر کرده به ذهن من است.”

Hari Menon

عکاس

چه Hari Menon بهترین دوست در مورد باران متصل است به عنوان یک عکاس — رنگ به خصوص تیره عمیق رنگ آسمان آبی بدست می آورد قبل از باران.

Hari Menon

Hari Menon

“این بیماری همه گیر است و نه تغییر و یا تحت تاثیر احساس من در مورد موسمی” او می گوید. او می افزاید: “آن است که به عنوان سرگرم کننده به عنوان آن استفاده می شود. نه تنها به دلیل ارتباط آشکار با سیل و یا وضعیت فعلی بلکه ماهیت آن — آن را کمپرس آب یک فرد بیشتر است. در حال حاضر شما نیاز به دنده برای محافظت از تجهیزات. آب می شود در همه جا. زودتر کودکان لذت می برد باران ما نمی بینیم بسیاری از است یا نه.”

هری می گوید که او savours موسمی که از او باقی می ماند در گوا لاتین چهارم از Fontainhas در پنجی با وضوح نقاشی ساختمان. “آبی و زرد و سبز و قرمز ساختمان زیبا هستند زمانی که آنها خیس باران” هری می گوید.

خود مکان های مورد علاقه به ساقه در کرالا در طول موسمی? “Bekal فورت (کسرگد), Athirapally — آبشارها تبدیل با باران — به عنوان Kuttanad در Alappuzha.”

KP Reji

هنرمند

“موسمی در کرالا شده است وحشتناک برای دو سال گذشته و در حال حاضر با این بیماری همه گیر ما تنها امید باران هستند مفید می گوید:” Baroda-بر اساس معاصر هنرمند تجسمی K P Reji.

Kochi, Kerala, 01-12-2012: K P Reji one of participant of The Kochi - Muziris Biennale at pepper House, Fortkochi on Saturday. Photo:Thulasi Kakkat

کوچی کرالا 01-12-2012: K P Reji یکی از شرکت کنندگان از کوچی – Muziris دوسالانه در فلفل خانه Fortkochi در روز شنبه. عکس:Thulasi Kakkat | عکس های اعتباری: Thulasi Kakkat

او به یاد می آورد مرسوم ورود موسمی در کرالا در ژوئن 1 به عنوان یک روز هنگامی که مدارس بازگشایی شد و به یاد “در حال اجرا قبل از بارش باران و در حال اجرا با باران” به عنوان یک کودک همراه با رایحه ای از زمین مرطوب.

خاکستری و سبز و قهوه ای تسلط خود موسمی مربوط به کار. “خاکستری از دریا و آسمان سبز درختان نارگیل و رنگ گل” او می گوید.

در اولین نسخه از کوچی Muziris دوسالانه در سال 2012 Reji نمایش ‘Thumpinkal Chathan,’ یک داستان از یک chathan (افسانه ای شکل) که ذخیره مزارع بیش از حد باران.

Priyadarsini Govind

رقصنده

این بیماری همه گیر است و تحت تاثیر dansuese Priyadarsini Govind عمیقا احساسی. “آن را به ما آموخته است که همه چیز می تواند تغییر در یک ثانیه. که ما می توانیم هیچ چیز را برای اعطا. بنابراین احساس باران در بدن ما اضافه شده زیبایی و عاشقانه,” او می گوید.

Priyadarshini Govind

این Bharatanatyam توان می گوید او همواره در پاسخ به مفهوم باران از طریق رقص. “صدای باران الهام بخش درون گرایی و عطر مرطوب زمین زنده خاطرات شاد, بی گناه, دوران کودکی است. تصاویر از طاووس و سرد و اسپری آب به نوعی نشانگر یک آغاز جدید برای من است.”

از بسیاری از باران استعاره است که او استفاده می شود در کار او این است که یک شعر Mahakavi Subbaramania Bharati که او را دوست دارد به یاد. “به نظر می رسد در کریشنا به عنوان یک مادر و عناصر مختلف طبیعت به عنوان اسباب بازی به او می دهد کودکان خود را,” او می گوید.

T Kaladharan

هنرمند

T Kaladharan

T Kaladharan | عکس های اعتباری: H_Vibhu

همه گیر-تحمیل مستند پاک است این هوا و این بار باران روشن تر خواهد بود می گوید: جانباز هنرمند T Kaladharan. “اولین باران این زمان را نمی توان سیاه و مانند آنها استفاده می شود. من خواهد شد با استفاده از رنگ های روشن به رنگ آنها در حال حاضر. محیط زیست رو خالص.”

در 90s Kaladharan انجام یک سری از آثار الهام گرفته شده از باران. به نام “Mazha peyyunnu, Manju pozhiyunnu’, آثار بودند انتزاعی گرفتن احساسات نامحسوس موسمی استناد در او. “من با استفاده از رنگ های تیره و سیاه و خاکستری. کسانی که آثار فروخته شد به سرعت,” او می گوید و اضافه کرد “من همچنان به انجام rain-الهام با این نسخهها کار برای سال های بسیاری است. اما دیگر نه.”

(با ورودی از Saraswathy Nagarajan, Priyadershini S, شیلپا Nair Anand, Anasuya منون)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>