NEWDELHI:
این Covid-19 شیوع بی سابقه ای به ارمغان آورده است تغییر به زندگی در سراسر جهان از جمله هند است. به عنوان مردم به ماندن در داخل خانه از خانه کار می کنند و به دنبال راه هایی برای نگه داشتن خود را مشغول تماشای تلویزیون و گوشی های هوشمند استفاده ثبت نام کرده اند و انتظار می رود افزایش است.

هفتگی تلویزیون مشاهده زمان در هند رفت و با 8 درصد در طول 1 فوریه تا 15 مارس نسبت به 1-31 ژانویه در حالی که زمان صرف شده برای هر کاربر در گوشی های هوشمند در یک هفته افزایش یافته است 6% در همان دوره است. این یافته های یک گزارش به طور مشترک به ارمغان آورد توسط تلویزیون نظارت آژانس BARC (پخش مخاطبان شورای پژوهشی) و داده ها و اندازه گیری شرکت Nielsen.

BARC و نیلسن را در ژانویه به عنوان پيش Covid دوره و مقایسه آن با اواسط ماه مارس. در حالی که این افزایش مشاهده شد مشاهده شده در سراسر مناطق شهری و روستایی هند در افراد بالاتر از دو سال سن و گوشی های هوشمند استفاده شد ردیابی در سراسر 12,000, 15-44 سال کاربران گوشی های هوشمند آندروید.

مشاهده زمان برای تلویزیون افزایش یافته است و بیش از 70 میلیارد دقیقه در هند با میانگین روزانه بینندگان رشد 32 میلیون و هر یک از 592 میلیون بیننده در حال تماشای تلویزیون روزانه به مدت 3 ساعت و 51 دقیقه. رشد هندی-زبان منطقه شده است بالاتر (10%) از جنوب (5%). مردم ماندن در خانه بدان معنی است که آنها در حال تماشای تلویزیون در طول روز و از این رو رشد مشاهده در حال آمدن است در غیر زمان نخست اسلات (8 صبح الی 5 بعد از ظهر).

بیشتر رشد رانده شده توسط مخاطبان جوان; بینندگان در 2-14 سال 20 درصد افزایش یافته است و پس از 15-21 سال (7%) و 31-40 سال(6%). همچنین 2-14 سال سن دارند و نه فقط مصرف بچه ها محتوای خود را به بینندگان اخبار (83%) و فیلم (24 درصد) افزایش یافته است بیش از حد.

در واقع رشد در همه زبان ها رانده شده توسط اخبار مصرف. در Hindi, برای مثال, اخبار رشد 62 درصد و به دنبال آن فیلم (13%).

با وجود تمایل نسبت به جریان سیستم عامل و تو رفتگی در دیوار محتوای مترو بیش از حد افزایش گزارش کرده اند در مشاهده تلویزیون از جمله در دهلی نو (22%) بمبئی (28%) کلکته (19%) و بنگالور (17%).

در نتیجه تبلیغات FCT (رایگان و تجاری زمان) افزایش یافته است 13% با تبلیغات اجتماعی (147%) بانکداری و امور مالی (47 درصد) و مواد غذایی و آشامیدنی (36%) منجر به رشد منحنی.

جای تعجب نیست مردم نیز به دنبال سرگرمی های آنلاین برای نگه داشتن خود را درگیر. زمان صرف شده بر روی گوشی های هوشمند هر کاربر در یک هفته افزایش یافته است و یک و نیم ساعت با حداکثر افزایش دیده می شود در استفاده از 35-44 ساله (11%) و پس از 15-24 ساله (7%). مترو (6%) و مینی مترو (8%) منجر شود تا آنجا که در افزایش زمان صرف شده می رود و به دنبال آن ردیف یک (2%) و درجه دو (6%) شهرستانها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im