ماجراهای در انتظار

KTM 390 ماجراجویی است فقط آن هند début. این وعده داده می شود فقط مرتب کردن سریع حق بیمه و (نسبتا) مقرون به صرفه رفتن به هر جای موتور سیکلت بازار هند شده است بشدت از دست رفته است. 390 قطعا به نظر می رسد بخشی است و کاملا از حضور. در شخص شما متوجه خواهد شد که 390 ADV است قابل ملاحظه ای بزرگ ماشین — آن است که بزرگتر از اولی 310 G GS در هر ابعاد و بلندتر و گسترده تر از Royal Enfield هیمالیا به عنوان به خوبی. خوشبختانه, آن را به عنوان سنگین به عنوان 199kg هیمالیا اما در 177kg محدود کردن وزن آن در حدود 8 کیلوگرم سنگین تر از اولی است.

قابل توجه آن ممکن است اما 390 ماجراجویی قطعا نیست ، درست مثل KTM بزرگ ADV خانواده آن علامت تجاری حشرات مانند یک ظاهر طراحی شده است که فورا قابل تشخیص است — اما آن را برای همه نیست. وجود دارد چند جزئیات جالب ، مخزن سوخت پلاستیکی برای مثال با تزریق رنگ به جای رنگ بودن و این باید کمک به نگه داشتن یک نگاه پاک کن پس از یک دوره از زمان و سایش و پارگی.

Adventures await

تا آنجا که به آسایش و عملی این دوچرخه مایل جلوتر از هر چیز دیگری KTM ارائه می دهد در هند. به 14.5 لیتر مخزن سوخت است که بزرگترین در هر هند ساخته شده KTM به تاریخ و شما باید به راحتی دریافت بیش از 300 کیلومتر با یک مخزن پر. جدید رام اتحاد آزاد گسترده فضای صندلی برای سوار و آبرومندانه به اندازه ترک سوار صندلی به عنوان به خوبی.

تکنولوژی-عاقلانه وجود دارد در حال حاضر-آشنایی کامل-چراغ جلو می آید که درست کردن 390 و 790 دوک. TFT صفحه نمایش نیز تقریبا همان, اما این یکی می توانید صفحه نمایش به نوبه خود توسط ناوبری نوبه خود کمک می کند اگر شما خرید اختیاری KTM MyRide ناوبری نرم افزار برای ₹600. و پس از آن, البته, وجود دارد, تیتر گرفتن الکترونیکی کمک می کند. این دوچرخه می شود و دو جهته quickshifter که با این نسخهها کار آبرومندانه حتی اگر آن را به عنوان صاف و واضح و به عنوان سیستم در 790 دوک. نیز وجود دارد یک سه محوره IMU را قادر می سازد که یک پیچ ABS ویژگی و گوشه ای حساس کنترل کشش سیستم.

Adventures await

ما برای اولین بار طعم و مزه از 390 ADV شد در برخی از راکی, gravelly مسیرهای پیاده روی با چند صعود شیب دار پوشیده شده با تخته سنگ های بزرگ. چیزهایی اول اول, ارگونومی بسیار مناسب و معقول در شرایط پا به موقعیت و شکل مخزن سوخت اما بسیاری از ما توافق کردیم که ما را دوست دارند بلندتر فرمان برای زمانی که ایستاده و سوارکاری.

تعویض به سریع تر باز کردن مسیرهای پیاده روی 390 علامت تجاری خشن قدرت تحویل بسیار سرگرم کننده بود به خصوص زمانی که شما عبور از سحر و جادو 6,000 rpm خوانده شده را علامت. اما فقط به عنوان 390 عالی بالا به پایان لرزش در امتداد سریع آن ترشرو پایان پایین باعث می شود آن را یک درد هنگام بالا رفتن از شیب و ویژگی های مسیرهای پیاده روی در سرعت های پایین. وجود نداشت و جلو و پایین تا 3000 دور در دقیقه و شما باید به لغزش کلاچ بسیار کمی به چیزهایی که رفتن اگر شما از دست دادن حرکت است. کوتاه تر دنده (یا حداقل تغییر در درایو نهایی نسبت) خوب بوده است اما این مجموعه یکسان است که از 390 Duke.

در خاک های خارج از جاده ABS حالت که غیرفعال چرخ عقب مداخله به زیبایی کار کرده اما همین نمی توان گفت برای کنترل کشش. تعدادی از ما مواجه می شوند غیر معمول که در آن موضوع TC خواهد به طور تصادفی قطع به طور خلاصه شما را سرقت و از همه قدرت و این بود که با این سیستم به طور کامل خاموش و در حالی که موتور در حال اجرا بود.

آن است که در جاده ها که در آن ماجراجویی 1.5 درجه افزایش در فرمان حمله و 77mm افزایش فاصله دو محور بیش از 390 Duke خود را نشان می دهد بزرگترین تغییر دهید. در حالی که ما نمی کنید برای ارزیابی سرعت بالا و ثبات آن را روشن است که این دوچرخه احساس می کند چیزی نزدیک به عنوان بی قرار بود و یا بر روی لبه به عنوان دوک. به جای آن وجود دارد لذت بخش است و احساس ثبات است که می آید بدون عمده قربانی در چابکی و جلویی احساس می کنم با وجود 19-اینچی چرخ جلو.

تا آنجا که به آسایش می رود موقعیت سواری است که فرمانده و به سادگی عالی. آنچه شما باید بدانید این است که یک دوچرخه است که ساده تر خواهد شد برای بلندتر سواران. در جاده 855mm ارتفاع صندلی خواهد بود فقط در مورد کنترل اگر شما بیش از 5ft 6in اما همه چیز می تواند کاملا روی حیله و تزویر off-road, اگر شما, پاهای بلند, ماسک کمبود استعداد.

عملکرد عاقلانه BS-VI موتور باعث می شود همان 43hp/37Nm به عنوان BS-IV موتور در 390 Duke اگر چه اگزوز توجه داشته باشید برای تلفن های موبایل کمی بیشتر گنگ. آنچه جدید است این است که دوباره طراحی منحنی رادیاتور با دو فن تنظیم. قصد این است که به بهبود کارایی خنک کننده و هدایت هوای گرم و دور از سوار.

KTM 390 Adventurealso به نظر می رسد فوق العاده از راه دور دوچرخه سواری جاده. این ₹2.99 لاخ ex-نمایشگاه قیمت خیره کننده است که به نظر شما چقدر این دوچرخه را ارائه کرده است. اگر KTM ارائه می دهند قابل اعتماد و خرده گرفتن تجربه از شروع 390 ماجراجویی می تواند کاملا یک ماشین خاص است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>