A loner با اشتها برای یادگیری در NSD

در حالی که او موفق به ورود به مدرسه ملی از درام (NSD), Irrfan زمان در حالی که برای ریختن به خود خجالتی و درونگرا شخصیت. او NSD دوستان به یاد داشته باشید او را به عنوان کسی که نمی معاشرت بسیار با دیگران است. وجود دارد اما ساکت تر متمرکز جانبی برای او. همچنین ممکن است که پس از او از یک شهر کوچک او شاید کمی ناراحت کننده در حضور دیگران که از شهرستانها بزرگ است.

این NSD مردان خوابگاه واقع شده بود در Vakil خط. ‘خوابگاه mein bilkul bekaar sa kamra tha uska, chhota sa, kone mein,” دوست خود Tigmanshu Dhulia می گوید. Tishu به عنوان دوستان خود و در حال حاضر فیلم هندی صنعت همکاران تماس او دو سال تاریخ و عرفان (کلاس 1989). ترین سال اول NSD دانش آموزان ظاهرا تا به حال برای به اشتراک گذاشتن اتاق با یک زن و شوهر از آنها اقامت در هر اتاق. اما عرفان تا به حال موفق به دریافت یکی از دو اتاق یک نفره.

بازیگر Vipin Sharma, همچنین یک NSD تحصیلات تکمیلی (کلاس 1983) است همان واکنش هنگامی که او به خاطر عرفان ، “آن را در گوشه و ما تا به حال به تصویب اتاق خود را برای رفتن به حمام. وجود یک پنجره بود. من که تصویر از عرفان نشسته در داخل اتاق یا کنار پنجره سیگار beedi.” Vipin معتقد است که عرفان به عمد انتخاب کرد که اتاق. “از همان ابتدا او به نظر می رسید دور اما شاید او نیاز به فضای خود را,” او می گوید. “نگاهی به گذشته, من در حال حاضر فکر می کنم به این دلیل است که او تصمیم گرفت که اتاق. شاید او می خواست به ماندن در جهان خود را.”

عرفان کلاس تا به حال در مجموع 18 دانش آموزان بیشتر با بورسیه و همه که از نقاط مختلف هند است. دو دوستان عرفان را به هر دو از شهرهای بزرگ — Mita از vashisht از Chandigarh و Sutapa Sikdar از دهلی نو.

دانش آموزان را صرف, طولانی, شدید ساعت با یکدیگر — برگزاری addas در رستوران در مندی, خانه, خوردن, parathas ساعت 2 صبح استدلال, رقابت, تمرین, نقش و همکاری.

صحبت در مورد عرفان Mita به خاطر توجه نشده او را در آغاز. “او دراز و باریک و سفید مجعد mop مو, واقعا, لاغر, با کیسه های زیر چشم خود را. اما او تا به حال باور نکردنی پوزخند. آن را بسیار خجالتی پوزخند و به طور کامل ، و او تا به حال این صدا. من کسی که دوست دارد بافت صداها. نبود یک صدای عمیق و هوا twangy صدا مانند یک بانجو.”

Mita به یاد می آورد که حکایت از زمانی که آنها هنوز در سال اول. یک روز صبح میتا و عرفان به ضربات در کلاس. او نمی تواند به یاد بیاورید آنچه را که آنها جنگیدند اما تا این حد او به یاد می آورد: “او چیزی گفت و من چیزی گفتم. چیزی که بعد از من می دانستم که ما در برخورد با یکدیگر و کلاس تا به حال در قرعه کشی ما از هم جدا است.”

فرد دیگری صحبت کردم که در مورد Irrfan Khan او NSD معلم Ram Gopal Bajaj — محبت به نام Bajjo بهایی — که او نیز فارغ التحصیل از NSD (کلاس 1965). “عرفان sabse sehma هوآ tha,” Bajjo بهایی به یاد می آورد. “من یک ارتباط بین او و ناب با چشم امده و عصبانی و در عین حال sehma هوآ ke kuch kar ناهی sakta. احساس من این است که عرفان ندارد در کلاس به جز Sutapa. او اساسا یک انزواطلب است و به همین دلیل من او را متوجه شد.” و سپس او می افزاید: “وجود دارد برخی از نوع درونی نجابت در آن پسر که شاید حمل بر.”

اما عرفان را به ایستادگی کردن در یک راه است. او فکر کرد, حلق آویز کردن, نوشیدن چای در addas داشتن اواخر شب گفتگو و استدلال با همکلاسی اتلاف وقت بود. پس Sutapa بود از دهلی نو او تا به حال شده است در معرض تئاتر و هنر. او می تواند دیدن گرسنگی در عرفان به یادگیری سریع ناامید تمایل به گرفتن تا با بقیه همسالان خود و خیس خوردن تا آنجا که ممکن است به طوری که او می تواند در رقابت با آنها را.

Tishu موافق است. “من را دیده اند Irrfan رشد بیش از سال,” او می گوید. “او آمده بود از جیپور جایی که او نمی باید مقدار زیادی از قرار گرفتن در معرض به فلسفه و ایده های. اما با تماشای, مشاهده, مطالعه, و, کشف, جهان, سینما, او رشد نسبتا سریع است. من بسیاری از دوستان است اما در عرفان است که توسعه قابل توجه است.”

“او همیشه می تواند خواندن کتاب وجود دارد همیشه آخرین اسکریپت از یک بازی در دست خود را” Sutapa اضافه شده است. “من به یاد داشته باشید هر گونه دیگر همکلاسی که انجام بسیاری از اسکریپت ها و کتاب های در دست خود را.”

Tishu و عرفان اولین متصل بیش از منافع مشترک خود را در فیلم. Tishu شد به طور جدی علاقه مند به کارگردانی و فیلم می خواستم به استفاده از NSD آموزش به عنوان یک سنگ پله به صنعت فیلم هندی. و عرفان می خواستم به عمل در فیلم. آنها زمان زیادی را صرف تماشا و صحبت در مورد فیلم های هالیوود بازیگران بازیگران مانند رابرت دنیرو و آل پاچین و آثار مارتین اسکورسیزی. با هم آنها را مورد بحث بین المللی دیگر فیلمسازان مانند Rainer Werner Fassbinder.

یک چیز Irrfan را NSD همکلاسی به یاد داشته باشید که وسواس خود را با نصیر الدین شاه. در سال 1980 جوان دانش آموزان در NSD تا به حال چند مدل نقش — بازیگران با مستقل ارواح بودند که پیشگامان موج جدید یا موازی سینما جنبش و نصیر بود و قطعا یکی از آنها را همراه با شبانه Azmi, Smita Patil و Om Puri.

“همه ما خواهد کسی را دست انداختن او در مورد آن” میتا از vashisht می گوید. “آن را مانند, ‘Arre yaar عرفان انجنیر نصیر ko chhod فراموش (‘لطفا Irrfan فراموش نصیر’).’ اما آن چه او می خواست به رویکرد نقش راه او می خواست انجام دهد. ما اغلب شاهد نصیر در اجراهای او.” عرفان صادق بود به اندازه کافی برای اعتراف به نصیر الدین شاه چقدر ارشد بازیگر الهام گرفته بود او را. “من خوشحالم که او نمی سعی کنید برای تبدیل شدن به یکی دیگر از نصیر الدین شاه و کشف هویت خود را,” نصیر می گوید.

(این گزیده ای استفاده می شود با اجازه از کتاب عرفان خان: انسان خیال باف ستاره توسط Aseem Chhabra چاپ شده توسط روپا انتشارات.)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>