۱۰۰ بک لینک رایگان قدرتمند با اتوریتی بالا [ آپدیت ۲۰۲۰ ]

البته توجه داشته باشید که لینک سازی بدون آگاه بودن به اصول و قواعد آن، به شدت می تواند برای سایت شما خطرناک باشد. هم اکنون بک لینکهایی برای سایت اهمیت دارند که از سایتهای قوی و اصطلاحا سایتهایی با اتوریتی بالا باشند، و اگر بک لینکهای شما همگی از سایتهای بدون اتوریتی و ضعیف صورت پذیرند تاثیری در رتبه سایت شما نخواهند گذاشت. راهکار دوم داشتن بک لینک از سایتهای با اتوریتی بالا میباشد. در لایه دوم از همین مدل سایت ها نیز برای تقویت آنها استفاده می شود. راهکاری که کارشناسان گوگل در آن زمان ارائه دادند این بود که اگر سایتی به سایت دیگری لینک بدهد یعنی به نوعی سایت دوم را معرفی میکند. طبق تجربه شخصی خودم گوگل به بک لینک نوفالو نیز اهمیت میدهد و آن را در رتبه بندی مورد توجه قرار میدهد، ولی قدرت و ارزش آن نسبت به بک لینک فالو کمتر است.

هدف من این نیست که شما این سایت ها را بشناسید به نام سایت ها اصلا دقت نکنید و به مفهوم این بحث توجه کنید. از مهمترین فاکتورهایی که میتوان به آنها شاراه کرد بحث UX یا تجربه کاربری است. همانطور که در بحث بک لینک در بالا گفتم، گوگل بک لینک را به چشم یک معرفی می بیند، یعنی یک سایت، سایتی دیگر را معرفی میکند. گوگل برای سایتی که تعداد لینک ورودی به آن از سایتهای دیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری قائل شده و آن را در رتبههای بالاتر جستجو قرار میدهد. حتما بارها و بارها این را شنیده اید که در اینترنت مطالب به راحتی کپی میشود و در سایتی دیگر قرار میگیرد. ولی تجربه چیز متفاوتی را نشان داده است. قیمت این محصول با توجه به محتوای آن کاملا مقرون به صرفه است. گوگل در این راستا نیز الگوریتم های خود را بروز رسانی کرده و به شناسایی استفاده غیر طبیعی از یک عبارت به عنوان Anchor Text پرداخت که راهی برای شناخت سایت های اسپم و جریمه آن ها می باشد. همچنین میتوانید در سایتهایی که این اجازه را میدهند پست مهمان بنویسید، بدین شکل که در این سایتها مقاله بنویسید و در انتهای مقاله بعنوان نویسنده به سایت خودتان لینک بدهید.

خواهید دید که تولید پست مهمان برای مشتریان کاری بس دشوار و طاقت فرسا است. بگذارید در ابتدا به این اشاره کنم که بک لینک از کجا آمده است و اصلا چرا اینقدر اهمیت دارد. البته امروز در کنار این فاکتور، گوگل به سایر فاکتورها نیز اهمیت میدهد و میتوان گفت گوگل برای رتبه بندی سایتها 200 فاکتور دارد. در حالت کلی میتوان گفت هر چیزی که به یک سایت مرتبط باشد با سئو در ارتباط است. این ایده اولیه بقدری اهمیت داشت که ارتباط بین سایتها از طریق لینک تا امروز نیز یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی است. مشخص شدن بک لینک بعنوان یک فاکتور رتبه بندی گوگل باعث شد تا وبمستران سراسر دنیا به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند و سعی در گرفتن بک لینک از سایتهای دیگر کنند. یک راهکار در ویدئوی بالا ذکر شد و این بود که شما میتوانید در روزنامه ها و مجلات مقاله بنویسید و این مسئله باعث میشود مردم نام شما را در گوگل جستجو کنند.

گوگل از زمان پیدایش خود به دنبال راهکاری برای رتبه بندی سایتها بود تا بتواند بهترین سایتها را در نتایج نمایش دهد. در زمان تولید محتوا برای سایت از خودتان بپرسید « آیا محتوایی که تولید کردم کاملترین محتواست؟ این صفحهٔ نا شناخته موفق شده با تولید و انتشار محتوای مناسب و با کیفیت برای کاربر نیاز او برطرف کند. اینکه کاربر در سایت شما چه احساسی دارد همان تجربه کاربری است و شما باید همواره سعی کنید که کاربران از بودن در سایت شما احساس خوشایند و راحتی داشته باشند. به همین دلیل بهتر است بک لینک سازی را در حد اعتدال انجام دهید . بنابراین شما باید بتوانید کاری کنید که کاربرانتان بیشتر نام شما را جستجو کنند. به همین دلیل امروزه از بک لینک های 2 یا 3 لایه برای لینک سازی استفاده می کنند. در این مقاله، در مورد تفاوت این کلمات با کلمات کلیدی طولانی، دلیل استفاده از این کلمات در محتوا، بهترین تمرین برای یادگیری چگونگی استفاده از آنها و معرفی بهترین ابزارهای استفاده از کلمات کلیدی LSI توضیح میدهم. بک لینک رپورتاژ که از داخل یک مقاله مرتبط با کلمه کلیدی شما می آید.

ایندکسر