به طوری که در دیده می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار داراست به میزان 0.006 اینچ یا این که 0.15 میلی متر از قطر دیگر کوچک تر است و قطر پیستون در بر روی محور 45 مرتبه ای نسبت به محور 0.003 اینچ یا 0.075 میلی متر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون هست . توجه نمائید بها های مغازه به روز می باشند اما قابلیت و امکان تغییرو تحول بها به ادله حالت بازار وجود دارد. فرآورده را در کاغذ وضعیت و ضوابط مطالعه فرمایید. اما در طرف علیه تارا اهمیت پیشرانه ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی خود در قیاس حیاتی موتور ۸ سوپاپ توربوشارژر شاهین استهلاک و دردسرهای مراقبت کمتری دارد، کابین شکیلتری در اختیارتان قرار میدهد و حساس ارائه سیستم در دست گرفتن پایداری الکترونیکی و کروز در دست گرفتن میتواند رفاه و آسایش بیشتری به دنبال داشته باشد. به جهت دیتاها عمده ما را در اینستاگرام دنبال کنید. خودروهایی که مهم زمانبندی (تایمینگ) سوپاپ متغیر هستند، به جهت دوری از بازخورد سوپاپ اساسی تاج پیستون شیارهایی روی آن تولید میکنند. آپشنهای اکثری نظیر: سانروف، دوربین دنده عقب، سیستم تاشوبرقی آینههای جانبی، سنسورهای نور و باران، سیستم ورود و شروع فارغ از کلید، روکشهای چرمی، رینگهای ۱۶ اینچی آلومینیومی، صندلیهای جلو برقی و ایربگهای جانبی از بر روی ورژن دندهای تارا حذف شدهاند. حلقه پایینی بر روی لوله پیستون یک حلقه در دست گرفتن روغن پیستون عظام ef7 است. حلقه های پیستون دیزل ژنراتور محفظه احتراق را عایق بندی کرده، حرارت را به جداره سیلندر منتقل نموده و مصرف روغن را در دست گرفتن میکنند. مرحله بالایی پیستون هم حیاتی گوشه و کنار احتراق در تماس است. ناشی از احتراق را تحمل می کند. مارک الدورا برندی شناخته شده و معتبر در صنعت خودرو سازی می باشد. خیال نمایید خودروی شما دچار نقص شده میباشد و مکانیک خودرو پس از دیدن آن، حیاتی نگاهی ناامیدانه به شما می گوید، رینگ پیستون چسبانده است. در کارگاه تولید پیستون اورسایز پراید فاکتورها و پارامترهای مختلفی مورد دقت طراحان و مهندسان قرار می گیرد. در خصوص ایمنی نیز اصلی دقت به جدید بودن پلتفرم گزینه استفاده، استاندارد حفاظت از عابرین پیاده، وجود کنترل پایداری فعال الکترونیکی و استعمال از ورقهای دوفازی (Dual Phase) حساس استحکام بالا، میتوان از تارا به عنوان امنترین محصول ملی ایرانخودرو یاد نمود. ولی پژو ۳۰۱ که به نوعی پدر تارا محسوب میشود در دعوا ایمنی آنقدرها نیز ایدهآل نبوده و صرفا ۳ ستاره از ۵ ستاره ممکن مؤسسه Euro-NCAP را به دست آورده است، اما کلیدی این حال نباید از یاد پیروزی که این ستارهها در سال ۲۰۱۴ و اساسی استانداردهای آن زمان به دست آمدهاند و در عاقبت ارزش بالاتری از ۴ ستاره سال ۲۰۰۰ پژو ۲۰۶ خواهند داشت.