ترجمه انلاین مقاله رایگان

چه در کار ترجمه مستقل تازه وارد باشید و چه یک متخصص با تجربه باشید انجام ترجمه تخصصی که به دنبال توسعه مشتری خود است ، رسانه های اجتماعی می توانند یک بستر بازار پر رونق را برای ایجاد تجارت خود ارائه دهند. تنها با استفاده از ماهانه بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال در فیس بوک ، استفاده موثر از شبکه های اجتماعی می تواند دسترسی گسترده ای به مخاطبان را فراهم کند که مقیاس آن روز به روز در حال افزایش است. با این حال ، بسیاری از مترجمان مستقل هنوز ارزش رسانه های اجتماعی را به عنوان وسیله ای برای جذب مشتری کشف نکرده اند.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و تخصص های ترجمه
در زیر برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را که از محبوب ترین ها تایمز ایرانی در سراسر جهان هستند ، ذکر کرده ایم. با این حال ، اگرچه اینها نقطه شروع خوبی هستند ، اما مهم است که توجه داشته باشید کدام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در مناطق بازار هدف شما بیشترین شیوع را دارند. به عنوان مثال ، اگر خدمات ترجمه روسی ارائه می دهید ، ممکن است مفید باشد که بدانید تعدادی از کاربران رسانه های اجتماعی اروپای شرقی VKontakte (VK) را به عنوان بستر رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود ، بیش از سایر خدمات رسانه های اجتماعی پیشرو در جهان ، ترجیح می دهند.

استفاده از شبکه های اجتماعی
یک کاربر متوسط ​​روزانه تقریباً دو ساعت را صرف خدمات شبکه های اجتماعی می کند. با چنین بازدیدکننده ای به طور مداوم ، رسانه های اجتماعی می توانند تعدادی از فرصت های آشکار بازاریابی را ارائه دهند.

برای راه اندازی حضور در شبکه های اجتماعی تنها با چند کلیک و فشار کلیدی نیاز است تا بتوانید از زمینه های تخصصی و خدماتی که ارائه می دهید تا اطلاعات تماس و ساعات کاری شما ، هر آنچه برای ارتقا services خدمات ترجمه مستقل خود نیاز دارید را نمایش دهد.

با ایجاد یک نمایه ، وظیفه بعدی ایجاد یک پایگاه قدرتمند پیروان / اتصالات است. اگرچه این امر بهترین سایت ترجمه آنلاین می تواند با حفظ فعالیت در نمایه شما به طور طبیعی حاصل شود ، اما چند سرویس از جمله CrowdFire در دسترس است که اگر می خواهید تلاش کنید و مراحل کار را با سرعت انجام دهید ارزش بررسی آنها را دارد.

ایجاد اعتبار ترجمه خود در شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی به شما این فرصت را می دهند تا با به اشتراک گذاشتن محتوای جالب مرتبط با کار ترجمه شما ، با مخاطبان هدف خود درگیر شوید. شما می توانید اعتبار خود را به عنوان یک متخصص با ارائه مدارک واقعی دانش و تخصص خود ایجاد کنید.

دهان به دهان یک شکل قدرتمند از تبلیغات است و از طریق رسانه های اجتماعی ، انتشار اطلاعات در میان دوستان ، خانواده و افراد حرفه ای هرگز آسان نبوده است. و با تشکر از تأثیر نمایی اینترنت ، هنگامی که افراد شروع به اشتراک گذاری مطالب شما می کنند ، می تواند خیلی سریع گسترش یابد. به نظر می رسد در هیچ زمانی ، دانش از خدمات شما می تواند به تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر جهان برسد.

فعالیت منظم شبکه های اجتماعی نه تنها به گسترش دایره نفوذ شما و جذب مشتری جدید کمک می کند ، ترجمه گوگل بلکه می تواند علاوه بر این ، به عنوان یک ارائه دهنده خدمات ، انسانی سازی شما را نیز به همراه داشته باشد – و بسیاری از مشتریان احتمالی به عنوان فردی با دانش و آگاه به سمت شما جذب می شوند. .

مطمئناً ، هنگام به اشتراک گذاشتن نمونه های واقعی زندگی خود ، رعایت اصول محرمانه بودن از شما به عنوان یک مترجم حرفه ای مهم است. اگر مشتری شما به طور کتبی اجازه اشتراک خود برای ترجمه را نداده است ، این کار را نکنید!

شبکه های اجتماعی و خدمات به مشتری
رسانه های اجتماعی همچنین خدمات سریع و پاسخگو به مشتری را به گونه ای تسهیل می کنند که تبلیغات سنتی و ارائه خدمات با هم مطابقت دارند. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی توانایی برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان احتمالی را از طریق خود سیستم عامل فراهم می کنند. این به شما امکان می دهد به درخواست ها پاسخ دهید یا سریع و مستقیم به س questionsالات پاسخ دهید ، در هنگام انجام خدمات برای مشتریان عالی خود شهرت کسب کنید.

نظرسنجی های مربوط به بازاریابی در شبکه های اجتماعی برجسته ترین اقدامات رسانه های اجتماعی است که منجر به خریدهای مصرف کنندگان می شود و تعجب آور نیست که پاسخگویی مرتباً در بالای لیست قرار دارد. سایر فعالیت های برتر شامل ارائه تبلیغات ، ارائه محتوای آموزشی و به اشتراک گذاری محتوای بصری جالب است.

محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای مترجمان مستقل
مطمئناً ، با وجود شبکه های اجتماعی بسیار زیاد ، تصمیم گیری در مورد خدمات مناسب شما دشوار است. برای این منظور ، در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی آورده شده است:

فیس بوک : فیس بوک
با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، بدون شک محبوب ترین سرویس رسانه های اجتماعی در سراسر جهان است. با الگوریتمی که محتوایی را ایجاد می کند که مکالمه و تعامل بین کاربران ایجاد می کند ، فیس بوک می تواند مکان خوبی برای تنظیم یک پروفایل ترجمه مستقل فعال و پاسخگو باشد.

LinkedIn : با
هدف قرار دادن مخاطبان شرکتی بیشتر ، LinkedIn یک سرویس موثر برای ایجاد و ایجاد شبکه های حرفه ای است. با تقریباً 300 میلیون کاربر فعال ماهانه ، لینکدین از نظر محبوبیت زیاد نمی تواند با فیس بوک مطابقت داشته باشد ، اما تعداد کمی از شبکه های رسانه های اجتماعی می توانند با تصویر LinkedIn از حرفه ای بودن مطابقت داشته باشند.

توییتر :
توییتر برای 335 میلیون کاربر فعال ماهانه خود یک بستر رسانه ای اجتماعی فوق العاده تعاملی و پاسخگو ارائه می دهد. با سیستم هدفمند خود از “توییت ها” ، مشاغل و کاربران می توانند به راحتی با یکدیگر تعامل مستقیم داشته باشند – سرویسی که بسیاری از مشتریان آن را جذاب می دانند.

اینستاگرام :
اگرچه به طور کلی خود را به سلفی ها و عکس های غذا وام می دهد ، اینستاگرام میزبان تعداد زیادی از افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی است. ماهانه از حدود یک میلیارد کاربر لذت می برید ، تمام مطالب موجود در اینستاگرام متمرکز بر پست های تصویری هستند.

Reddit :
به فرم یک انجمن بزرگ هیئت پیام رسان ، Reddit خود را مفتخر می کند که موضوعاتی را در مورد هر موضوع قابل تصوری ارائه دهد. در نتیجه ، یافتن جایگاهی در میان 330 میلیون کاربر فعال ماهانه Reddit می تواند نسبتاً آسان باشد.

افکار نهایی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای گسترش اطلاعات خدمات ترجمه شما است. شما قبلاً در کدام شبکه ها این موفقیت را امتحان کرده اید؟ و قصد دارید کدام مورد بعدی را امتحان کنید؟

و در حالی که ما در مورد فعالیت مفید آنلاین صحبت می کنیم ، آیا شما هنوز ابزار استفاده رایگان از Tomedes Summarizer را بررسی کرده اید؟ اگر نه ، وقت آن است که این کار را انجام دهید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>