بمبئی:
هواپیمایی هند در حال خیره به از دست دادن درآمد از 1.1-1.3 تریلیون دلار بیش از سه سال مالی از جمله مالی جاری به علت بیماری همه گیر کوروناویروس که منجر به ویزا و محدودیت های مسافرتی در نتیجه به شدت موثر بر صنعت حمل و نقل هوایی در سراسر جهان با توجه به گزارش.

هواپیمایی بعید است که برای جبران این ضرر به رشد است و انتظار نمی رود به بازگشت به قبل از همه گیر سطح دو رقمی افزایش حداقل در میان مدت Crisil تحقیقات گفت.

“هواپیمایی هند در حال خیره عظیم 1.1-1.3 تریلیون دلار درآمد محروم مانده بیش از fiscals 2020 تا 2022 با توجه به همه گیر” در این گزارش اعلام کرد.

یکی را فرض کرده اند که انتظار سقوط قیمت نفت خام به $38-42 در هر بشکه در مالی 2021 در مقایسه با $64-66 در هر بشکه در مالی سال 2020 خواهد کمک کرده اند شرکت های هواپیمایی به حدی در حاشیه جبهه به عنوان آن را به شکل قابل ملاحظه 30-45 درصد از یک شرکت هواپیمایی هزینه پایه آن ،

اما به دلیل outsized تاثیر تقاضا تخریب شرکت های هواپیمایی در حال محدود کردن ظرفیت استقرار در نتیجه محدود کردن فرصت برای تعلق سود کم و قیمت های نفت خام در این گزارش اضافه شده است.

شرکت های هواپیمایی پیش بینی شده برای ارسال ضرر و زیان در Ebitdar و همچنین Ebitda در سطح مالی 2021 به عنوان هزینه های ثابت مانند اجاره, اجاره و هزینه های کارکنان و تعمیر و نگهداری وظایف بود به ملاقات حتی زمانی که هواپیما شد و ریشه توجه به Crisil.

محدود تحرک مردم با توجه به COVID-19 همه گیر و مربوط به محدودیت های کوچک داخلی هوا ترافیک مسافری توسط 40-45% و ترافیک بین المللی توسط 60-65 درصد این مالی در این گزارش گفت:.

با COVID-19 pandemic هنوز هم مواج در بسیاری از نقاط جهان یک احیای قبل از همه گیر سطح به نظر می رسد بعید است حتی بعد مالی آن گفت.

این جدی است تکان خوردن به داخلی هند سفر هوایی صنعت است که تا به حال وارد شده رشد دو رقمی در هفت گذشته ده fiscals قبل از آن اقبال در زمان به نوبه خود برای بدتر با ورشکستگی و زمین از یک زن و شوهر از عمده حامل این گزارش اضافه شده است.

انتظار مسافری داخلی ترافیک به 78-83 میلیون این مالی مشابه برای سال مالی 2016, Crisil گفت: تقاضای داخلی می تواند افزایش در Q3/Q4 با توجه به فصل جشن اگر چه آن را هنوز هم پایین تر در سال.

به دنبال مالی 2022, Crisil نمی بینم وضعیت ترافیک بهبود مگر اینکه همه گیر تحت کنترل در آورده است آن را گفت.

با توجه به Crisil, قیمت بلیط در مسیرهای داخلی که در حال حاضر تحت یک ثابت کلاه تا 24 اوت در حال انتظار برای آمدن از سه ماهه سوم خواهد شد و در دمای پایین تر در سال این مالی.

اما کرایه هوا ممکن است افزایش 4-6 درصد در سال در مسیرهای بین المللی با وجود کم مسافر حجم ترافیک.

تاخیر در از سرگیری عملیات بین المللی است که به احتمال زیاد برای ترجمه به یک شیب افت در تعداد مسافر برای سال مالی 2021 که ممکن است در سال مالی 2008 سطح در 25-30 میلیون آن را گفت.

در حالی که عملیات بین المللی در حال انتظار برای از سرگیری در ماه اوت (که مبتنی از آوریل 23) وجود دارد عدم قطعیت با توجه به اعطای سفر هوایی, مجوز, توسط کشورهای مختلف و به دلیل درخواست ویزا جمع شدن آن گفت.

سهم هند حامل در ترافیک بین المللی تنظیم شده است به افزایش 40-42% در fiscals 2021 و 2022 از حدود 36 درصد بیش fiscals 2016 تا 2020 را به عنوان مسافران به احتمال زیاد ترجیح می دهند کوتاه تا متوسط مسافت مقصد با توجه به شیوع پایین تر از COVID-19 موارد در کشورهای همسایه اولویت برای پرواز مستقیم بیش از حمل و نقل از طریق هاب و کاهش هزینه های سفر است که می تواند همه را در خدمت هندی حامل Crisil تحقیقات اعلام کرد.

همه گیر موظف است بر خالص ناوگان علاوه بر این از حامل های که تا به حال حدود 900 هواپیما در نظم که در 31 مارس به دلیل ترافیک بعید است به دوباره بجای اول برگشتن به حتی مالی 2020 سطح در میان مدت و ناوگان اضافه شده به احتمال زیاد محدود به ناوگان جایگزینی با نسل جدیدتر هواپیما جایگزین نسل قدیمی تر اجاره هواپیما Crisil گفت.

اشتراک در خبرنامه

* ایمیل معتبر وارد نمایید

* با تشکر از شما برای عضویت در خبرنامه ما.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im